نکات مهم در انتخاب کابینت آشپزخانه سیاه و سفید

نکات مهم در انتخاب کابینت آشپزخانه سیاه و سفید

فهرست مطالب

آیا آشپزخانه های سیاه و سفید از مد می افتند؟  این رایج ترین سوالی است که برای طراحان آشپزخانه از سراسر جهان مطرح می شود.  پاسخ قطعی «نه» است.  با این حال، ترفندهایی وجود دارد که باعث می شود یک پالت رنگ سیاه و سفید همیشه به روز و محبوب باشند. در ادامه این مقاله نکات مهم در انتخاب کابینت آشپزخانه سیاه و سفید و پاسخ این سوال که آیا آشپزخانه سیاه و سفید از مد می افتند را بررسی خواهیم کرد.

نباید های کابینت آشپزخاه سیاه و سفید

قبل از اینکه نکات مهم در انتخاب این پالت رنگی کابینت آشپزخانه را بگوییم، بیایید در مورد کارهایی که نباید با پالت سیاه و سفید انجام داد صحبت کنیم:

ابتدا مقدار سطوح براق را محدود کنید.  کانترهای مشکی براق با کابینت های سفید براق مطمئناً به زودی از مد می افتند.  اگر از  سخت‌افزار براق‌تر مانند کروم نقره‌ای استفاده کنید، جذابیت بیشتری ایجاد می کند.  تعادل بین تیرگی سیاه و سفید با مقداری نرمی و سطوح مختلف درخشنده ضروری است.

اشتباه دیگر برای قرار دادن پالت آشپزخانه کلاسیک، استفاده بیش از حد از تم سیاه و سفید است.  از استفاده از وسایل مشکی یا القای دکور یا آثار هنری سیاه و سفید اضافی دوری کنید.  استفاده از سیاه و سفید باید یک پس زمینه ظریف برای نشان دادن دیگر ویژگی های طراحی عالی آشپزخانه شما باشد.

 نکات مهم طراحی آشپزخانه سیاه و سفید

سیاه و سفید را ملایم تر کنید.

یک راه مطمئن برای ملایم کردن کنتراست آشپزخانه سیاه و سفید، بی صدا کردن رنگ های سیاه و سفید است.  ما شاهد استفاده از رنگ‌های خاکستری زیادی در طراحی آشپزخانه بوده‌ایم که در آن شما همچنان کنتراست سیاه و سفید را مشاهده می‌کنید، اما این رنگ ظریف‌تر است.

ما در دهه گذشته کابینت های سفید زیادی را دیده ایم.  مدرن و تمیز به نظر می رسد، اما برای اینکه کمی گرم تر به نظر برسد، رنگ نرم تری را امتحان کنید.  انتخاب زیادی از سفیدها با ته رنگ های زرد، خاکستری، قهوه ای یا حتی صورتی وجود دارد.

می توانید از کانتر یا جزیره آشپزخانه برای ترکیب و تعادل دو رنگ استفاده کنید.

میزها یا کانتر آشپزخانه کوارتز زیبا روشی شگفت‌انگیز برای کنار هم قرار دادن رنگ‌ها به شکلی ارگانیک هستند.

 آشپزخانه سیاه و سفید خود را گرم کنید.

مشکل اصلی آشپزخانه‌ای که عمدتاً سیاه و سفید است این است که می‌تواند خیلی سرد باشد.  وقتی چوب وارد معادله می شود، همه چیز فوراً گرم می شود!

اگر نمی خواهید به کابینت چوبی متعهد شوید، به تیرهای چوبی روی سقف یا کف چوبی فکر کنید.  حتی یک میز ناهار خوری چوبی گوشه ای از آشپزخانه را دنج می کند.  اگر کابینت سفید با تاپ های مشکی تراش خورده داشتید، جزیره آشپزخانه را در نظر بگیرید.  یک عنصر ارگانیک بوده و بافتی را اضافه می کند که واقعاً بی انتها است.

راه دیگر برای گرم کردن فضا، افزودن بافت است.  به جای گرانیت مشکی براق، از مواد چرمی یا سیاه یا خاکستری استفاده کنید.  همچنین، می‌توانید با استفاده از پنجره‌ها یا صندلی های غذاخوری، بافت و نرمی را به آن اضافه کنید.

مطلب پیشنهادی:
نکات کابردی برای بزرگتر نشان دادن دفترکار منزل

 آشپزخانه سیاه و سفید خود را با لوازم دلخواه خود برجسته کنید!

یک آشپزخانه سیاه و سفید پس زمینه ای عالی است که به سایر عناصر طراحی اجازه می دهد واقعاً برجسته شوند.  همچنین یک راه عالی برای ایجاد نقطه کانونی با رنگ های دیگر است.  اگر عاشق رنگ سبز هستید اما نمی‌خواهید همه کابینت‌هایتان در سایه مورد علاقه‌تان رنگ آمیزی شوند، هیچ چیز نمی‌تواند آن رنگ را مانند آشپزخانه سیاه و سفید برجسته تر کند.  اگر به جای کل آشپزخانه، رنگی را انتخاب کنید که مورد علاقه شماست، اگر سلیقه یا گرایش شما تغییر کند، تغییر آن بسیار آسان تر است.

نقطه کانونی شما می تواند چراغ های خاص یا یک جزیره قدیمی باشد.  نکته شگفت‌انگیز در مورد آشپزخانه‌های سفید و مشکی این است که شما می‌توانید نقطه کانونی را انتخاب کنید و می‌توانید آن را با تغییر سلیقه و روند تغییر دهید.

در متن بالا نکات مهمی که در طراحی آشپزخانه سیاه و سفید لازم است در نظر داشته باشید را بررسی کردیم. آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن