استفاده از جزیره آشپزخانه به عنوان میز نهارخوری

کابینت نئوکلاسیک | کد 4450K

فهرست مطالب

یکی از تکنیک های امتحان شده و واقعی که صاحبان خانه می توانند برای افزودن نما به فضای آشپزی خود استفاده کنند، نصب یک کانتر با کیفیت بالا است که به عنوان میز ناهار خوری و جزیره آشپزخانه عمل می کند.

میز ناهار خوری جزیره ای آشپزخانه، عملکرد و مد کاملی را به فضاهای آشپزی می بخشد. صاحبان خانه هایی که قصد نصب جزیره آشپزخانه را دارند می توانند در مقاله زیر اطلاعات بیشتری کسب کنند.

آیا می توانید از جزیره آشپزخانه به عنوان میز ناهارخوری استفاده کنید؟

جزایر آشپزخانه یک جایگزین عالی برای میزهای غذاخوری هستند. در واقع، بیشتر جزایر آشپزخانه فضای بیشتری نسبت به میز ناهارخوری معمولی ارائه می دهند که آنها را به گزینه ای معقول، راحت و کاربردی برای صاحبان خانه تبدیل می کند.

صاحبان خانه باید از چه موادی برای میز ناهار خوری جزیره آشپزخانه خود استفاده کنند؟

چندین متریال در دسترس است که صاحبان خانه می توانند برای میز ناهار خوری جزیره آشپزخانه خود انتخاب کنند، از جمله کوارتز مهندسی شده.

کوارتز مهندسی شده یکی از قوی‌ترین مواد موجود در بازار است که آن را به انتخابی عالی برای فعالیت‌هایی مانند غذا خوردن، آشپزی و کار تبدیل می‌کند. ناگفته نماند، کوارتز مهندسی شده بسیار چشم نواز است و مطمئناً یک شروع کننده مکالمه محبوب در طول گردهمایی ها خواهد بود.

تولیدکنندگان کانتر کوارتز، محصولاتی را در طیف گسترده ای از رنگ ها، سبک ها و الگوها (رگه ها، لکه ها و غیره) ارائه می دهند. برخی از رنگ های رایج مورد استفاده برای میزهای کوارتز عبارتند از:

  • مشکی
  • سفید
  • رنگ بژ
  • خاکستری
  • رنگ قهوه ای

چه کسانی باید جزیره آشپزخانه را به عنوان میز ناهارخوری در خانه خود نصب کنند؟

تقریباً هر کسی می تواند از نصب جزیره آشپزخانه کوارتز بهره مند شود. همانطور که گفته شد، میزهای ناهارخوری جزیره آشپزخانه در مناطق کوچک بهترین کار را دارند.

آشپزخانه های کوچک فضای کمتری برای وسایل دیگر مانند میزهای غذاخوری سنتی دارند. به این ترتیب، صاحبان خانه می توانند وقتی میز ناهارخوری خود را با جزیره آشپزخانه جایگزین می کنند، بخش خوبی از فضای زمین را ذخیره کنند.

نکات طراحی میز ناهارخوری جزیره ای آشپزخانه

صاحبان خانه اگر قصد دارند میز ناهارخوری جزیره آشپزخانه را در خانه خود نصب کنند، می توانند به نکات طراحی زیر به عنوان الهام بخش نگاه کنند:

نکته طراحی شماره 1 – از رنگ های متضاد برای برجسته کردن جزیره آشپزخانه استفاده کنید

انجام این کار چشم مهمانان را به جزیره آشپزخانه جلب می کند و طبیعت مجلل و جذابیت چشم نواز خود میز را تقویت می کند.

به عنوان مثال، صاحبان خانه هایی با دکوراسیون آشپزخانه سفید می توانند جزیره آشپزخانه خود را با استفاده از کوارتز سیاه مانند برجسته کنند.

نکته طراحی شماره 2 – یک پیوست میز قابل تنظیم بخرید

یک ضمیمه میز قابل تنظیم قابلیت های بیشتری را به جزیره آشپزخانه اضافه می کند. به عنوان مثال، در طول یک گردهمایی اجتماعی، یک صاحب خانه می‌تواند از میز قابل تنظیم خود استفاده کند تا طیف گسترده‌ای از تنقلات، کوکتل‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها را برای میهمانان خود قرار دهد.

مطلب پیشنهادی:
نکات سازماندهی کمد دیواری

یک میز قابل تنظیم نیز می تواند به طراحی کلی جزیره آشپزخانه بیافزاید. اگر کوارتز چیزی است که صاحب خانه به دنبال آن است، آنها باید یک ضمیمه میز قابل تنظیم را برای مطابقت انتخاب کنند. انتخاب رنگی که به خوبی با میزهای آشپزخانه جزیره کار می کند، حسی یکنواخت و منسجم ایجاد می کند.

نکته طراحی شماره 3 – نشستن یک عامل مهم است

صاحبان خانه نیز باید مقداری زمان و انرژی برای صندلی جزایر آشپزخانه خود صرف کنند.

چندین گزینه وجود دارد که صاحبان خانه می توانند از بین آنها انتخاب کنند، از جمله صندلی های بار، صندلی های سنتی و حتی نیمکت های متحرک. امکانات عملا بی پایان هستند!

قبل از تصمیم گیری نهایی، صاحبان خانه باید چند فاکتور را در نظر بگیرند. اولاً، سطح استفاده – هر چند وقت یک‌بار از این صندلی‌ها استفاده می‌شود؟ اگر از صندلی ها به صورت روزانه استفاده می شود، ممکن است بخواهید با مواد محکم تری مانند چوب کار کنند. از طرف دیگر، اگر صندلی برای نمایش باشد، صاحبان خانه می توانند مواد لوکس تری مانند چرم را انتخاب کنند.

علاوه بر این، صاحبان خانه باید به دنبال صندلی هایی باشند که به خوبی با جزیره آشپزخانه آنها هماهنگ باشد. برای بهترین نتیجه، صاحبان خانه باید متریال، سبک و رنگی را انتخاب کنند که مکمل کانتر آنها باشد.

چرا باید کانترهای کوارتز را از یک تولید کننده معتبر خریداری کنید؟

خواه برای بالای بار، جزیره آشپزخانه یا روشویی حمام باشد، صاحبان خانه باید همیشه با یک سازنده معتبر میز کوارتز کار کنند. خانه یک سرمایه گذاری بزرگ است، بنابراین به خطر انداختن کیفیت بخشی جدایی ناپذیر از آشپزخانه، مانند میز، ارزش کلی آن را ندارد.

آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن