مزایای نصب اجاق گاز در جزیره آشپزخانه

کابینت مدرن آشپزخانه | کد 4440K

فهرست مطالب

یک اجاق گاز نصب شده در امتداد دیوار می تواند فضای پیشخوان و/یا کابینت آشپزخانه را اشغال کند و همچنین تعامل با خانواده را در حین پخت و پز با پشت برگرداندن سخت کند. نصب جزیره آشپزخانه با اجاق گاز، فضا را آزاد می کند و به شما یک مکان متمرکز برای آشپزی می دهد و در عین حال به انجام تکالیف، نزدیک شدن به خانواده یا پذیرایی از مهمانان کمک می کند. اگر جزیره شما صندلی دارد، سرو غذا به محض اتمام کار بسیار آسان تر می شود.

برای یک جزیره آشپزخانه به چه نوع اجاق گاز نیاز دارید؟

اگر می‌خواهید در جزیره آشپزخانه خود محدوده‌ای داشته باشید، مدل کشویی احتمالاً بهترین گزینه خواهد بود. محدوده‌های کشویی ظاهری داخلی دارند. آن‌ها محافظ پشتی ندارند که مانند محدوده‌های ایستاده به‌خوبی بچسبد، بنابراین سطح پخت و پز صافی را حفظ می‌کنید که در میز جزیره‌ای شما ادغام می‌شود.

آیا برای محدوده جزیره ای به هود نیاز دارید؟

یک هود روی اجاق گاز جزیره شما می تواند به تهویه دود و بو کمک کند و به بوی تازه هوای آشپزخانه کمک کند. نصب هود در محدوده جزیره خود مفید است.

هود جزیره ای بدون کانال چگونه کار می کند؟

با یک هود جزیره ای بدون کانال، هوا از یک فیلتر عبور می کند و دوباره به خانه بازگردانده می شود. با یک هود محدوده کانالی، هوا به بیرون از خانه تخلیه می شود.

آیا جزیره آشپزخانه با اجاق گازانتخاب مناسبی برای خانواده شماست؟

هر خانواده نیازهای متفاوتی دارد، بنابراین مهم است که قبل از تصمیم گیری، سبک زندگی، محدودیت های فضا و ترجیحات آشپزی خود را در نظر بگیرید. بر اساس مزایای ذکر شده در بالا، یک جزیره آشپزخانه با اجاق گاز ممکن است انتخاب خوبی برای خانواده هایی باشد که:

  • باید چیدمان آشپزخانه، فضای کف و مثلث کاری خود را به حداکثر برسانند.
  • فضای بیشتر روی میز و انباری کابینت را در امتداد محیط اتاق میل کنید.
  • از معاشرت در آشپزخانه یا نزدیکی آن لذت ببرید.
  • برای نیازهای وسایل آشپزی خود به یک راه حل متناسب با بودجه نیاز دارند.

مزایای نصب اجاق گاز در جزیره آشپزخانه

در حالی که برخی از خانواده ها پخت و پز را تا یک یا دو نفر ترک می کنند، برخی دیگر از تهیه شام ​​به یک رویداد خانوادگی تبدیل می کنند. جزایر با اجاق گاز همان ایستگاه مرکزی اجاق گاز را به جزیره آشپزخانه با محدوده ارائه می دهند، اما همچنین به شما امکان می دهند آماده سازی غذا را به دو ایستگاه مجزا تقسیم کنید: یکی برای دم کردن، سرخ کردن و جوشاندن، و دیگری برای پخت و برشته کردن. اگر خانه شما از قبل دارای محدوده ای در امتداد محیط است، نصب یک اجاق گاز جزیره ای نیز می تواند به ایجاد فضای اضافی برای تهیه غذاهای بزرگ یا مفصل کمک کند. علاوه بر این عوامل، اجاق‌های آشپزخانه جزیره‌ای مزایای دیگری نیز دارند، از جمله:

تنظیمات ذخیره سازی بیشتر

جزایر آشپزخانه با اجاق گاز به شما این امکان را می دهد که از فضای زیر که معمولاً توسط اجاق اشغال می شود استفاده کنید. این فضای ذخیره سازی اضافی در زیر اجاق گاز شما برای راحتی بیشتر، فضایی را برای نگهداری قابلمه ها، تابه ها و ظروف پخت و پز مورد علاقه شما در نزدیکی شما اضافه می کند.

مطلب پیشنهادی:
نحوه انتخاب میز اداری مناسب

افزایش فضای آماده سازی و سرو

بسته به اندازه و پیکربندی جزیره آشپزخانه شما، چیدمان اجاق گاز ممکن است فضای بیشتری را برای تهیه و سرو غذا درست در جزیره به شما بدهد. این کار همچنین می‌تواند فضای بیشتری را در امتداد لبه آشپزخانه شما آزاد کند تا وسایل و ظروف روی میز را کنار بگذارد.

چند مثلث کار آشپزخانه

یک آشپزخانه به اندازه کافی بزرگ برای قرار دادن یک اجاق گاز جزیره ای و یک اجاق گاز تک یا دو جداره می تواند دو منطقه مجزا ایجاد کند. این به برخی از اعضای خانواده اجازه می دهد تا از پخت و پز روی اجاق استفاده کنند در حالی که برخی دیگر تمایل به پختن، برشته کردن یا کبابی دارند.

انعطاف پذیری بیشتر

افزودن اجاق گاز ممکن است در مقایسه با یک محدوده، طیف وسیع تری از تنظیمات را ارائه دهد. اجاق‌ها در نوع های دو شعله یا پنج شعله موجودند. عرض اجاق‌های آشپزخانه نیز نسبت به محدوده‌ها متغیرتر است و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا در اندازه‌های جزیره‌ای متعدد قرار بگیرند.

فضای پیشخوان بیشتر

هنگامی که اجاق گاز شما با جزیره آشپزخانه شما ترکیب می شود، فضای قابل استفاده بیشتری در جای دیگر آشپزخانه برای تهیه غذا باقی می گذارد. اگر در حال حاضر فضای کوچکتری دارید یا فقط امیدوار هستید که از فضایی که در اختیار دارید بهترین استفاده را ببرید، گنجاندن اجاق گاز خود در جزیره آشپزخانه شما یک گزینه عالی است.

در متن بالا اطلاعات کلی و مزایای نصب اجاق گاز در جزیره آشپزخانه را بررسی کردیم.آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن