مزایای کمد دیواری بدون درب

کمد دیواری | کد 1465C

فهرست مطالب

کمد باز یا بدون درب یکی از کمدهای دلخواه برای هر کسی است. مزایای بی پایانی برای فضای اضافه (و ارزش) که یک کمد باز فراهم می کند وجود دارد. شما تمام وسایل خود را در آنجا دارید و حتی می توانید یک آینه آرایش اضافه کنید، چند چراغ روشویی بیندازید و یک اتاق شخصی شیک برای خود داشته باشید.

در ادامه این مقاله، برخی از مزایای کمد دیواری باز و اینکه چگونه نمی توانید اشتباه کنید را مطالعه خواهید کرد.

 مزایای داشتن کمد دیواری بدون درب

زیبا و دل انگیز

بهترین ویژگی کمد باز، زیبایی آن است. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید وسایل خود را با کمد باز به اتاقتان سبک کنید و مهم نیست که از کدام سمت بروید، منحصربه‌فرد خواهد بود. فقط برای شما ساخته شده است.

با کمد بدون درب نیازی به تزیینات دیگری نخواهید داشت زیرا تکه های دکوری و دلخواه شما که ارزش به رخ کشیدن دارند همیشه در مقابل شما خواهند بود.

شما می توانید بدون نیاز به پوشیدن لباس های آویزان که به هم چسبیده اند، ظاهر خود را برای روز بعد برنامه ریزی کنید.

رویکرد مینیمالیستی

وقتی تمام لباس‌های خود را در معرض دیدتان قرار می‌دهید، باعث می‌شود متوجه شوید که چند قطعه و چند جفت کفش دارید. این امر به معضل خرید بدون فکر پایان می دهد.

بسیاری از مردم بر این باورند که یک کمد باز شانس شما را برای خرید بیش از حد لباس افزایش می دهد، اما افرادی که دارای کمدهای باز هستند این امر را اشتباه می دانند.

تمیز و مرتب

همچنین یک کمد باز، شما را مجبور می کند به جای انداختن لوازم و لباس ها روی زمین یا داخل کمد لباس هایتان را آویزان کنید و صبح روز بعد عمیقا پشیمان شوید. دیدن لباس‌هایتان که مرتب آویزان شده‌اند می‌تواند از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر باشد که می‌تواند تفاوت زیادی در خواب شما ایجاد کند.

ارزش افزوده

یک کمد باز می‌تواند به ارزش خانه‌تان بیافزاید، اگر به فروش فکر کرده باشید. جذابیت مدرنی به اتاق می بخشد، فضای بیشتری را به شما ارائه می دهد و می تواند به طور بالقوه به اتاق مطالعه یا اتاق خواب مهمان تبدیل شود. گذاشتن گزینه های زیادی برای ساکنان بعدی خانه خود، که در آن آنها می توانند با ایده هایی در مورد اینکه با فضای اضافه شده چه کاری انجام دهند بازی کنند.

در متن بالا مزایای داشتن کمد دیواری بدون درب یا به اصطلاح کمد باز را بررسی کردیم.آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن