رنگ  های محبوب کابینت آشپزخانه

رنگ های محبوب کابینت آشپزخانه

فهرست مطالب

هنگامی که آماده بازسازی کابینت آشپزخانه خود هستید، تغییر رنگ می تواند ظاهر جدیدی را با کسری از هزینه ارائه دهد. شما می توانید پولی را که میخواهید برای بازسازی یا تعویض کابینت‌هایتان خرج کنید، پس انداز کرده و آن را روی رنگ‌های باکیفیت و ماندگار سرمایه‌گذاری کنید.  رنگ مناسب کابینت آشپزخانه فوراً آشپزخانه خسته را تازه می کند.

در این مقاله بهترین و محبوب ترین رنگ های کابینت آشپزخانه که توسط کارشناسان دکور انتخاب شده اند را معرفی می کنیم.

ایده های رنگ کابینت آشپزخانه

رنگ سفید سرد

این رنگ برخلاف سفیدهای گرم معمولاً ته رنگ سردی دارد.  این سفید شفاف و تمیز برای فضاهای داخلی مدرن  مناسب است.  این پالت رنگی در انواع مختلف از جمله اکریلیک، لاتکس، روغنی و غیره وجود دارد.

 نکته

اگر کابینت‌های شما قبلاً با رنگ لاتکس بر پایه آب رنگ شده بودند، آن را رعایت کنید.  می توانید از لاتکس روی روغن استفاده کنید، اما روغن به خوبی روی لاتکس نمی چسبد.  رنگ‌های روغنی ممکن است صاف‌تر و بادوام‌تر باشند، اما بخار تولید می‌کنند.  اگر ندانید رنگ قدیمی کدام نوع است، لاتکس یک شرط مطمئن است.

رنگ های محبوب کابینت آشپزخانه

 رنگ خاکستری تیره

خاکستری یک رنگ شیک و در عین حال جاودانه و همه کاره برای کابینت آشپزخانه است.  این رنگ کمی غیرمنتظره است، اما همچنان یک رنگ خنثی است که با همه چیز از لهجه های طلایی مدرن گرفته تا سبک خانه های کشاورزی ترکیب می شود.  اگر می‌خواهید از کابینت‌های سفید یا رنگ روشن به کابینت‌های تیره بروید، این خاکستری تیره انتقال خوبی است.

رنگ های محبوب کابینت آشپزخانه

آبی تیره

رنگ آبی یک رنگ کلاسیک برای کابینت‌های آشپزخانه خصوصا کابینت نئوکلاسیک است که هرگز از مد نمی‌افتد و با فلزات با رنگ گرم مانند برنج و مس عالی کار می‌کند.  این پالت رنگی با اکثر قطعات سخت افزاری آشپزخانه برای شیرآلات، دستگیره ها و کشش کابینت ترکیب می شود.

رنگ های محبوب کابینت آشپزخانه

سبز زیتونی

زیتونی یک رنگ دوست‌داشتنی برای کابینت‌های آشپزخانه است. این رنگ سایه‌ای از سبز کمرنگ با رنگ زرد ظریف است.

رنگ های محبوب کابینت آشپزخانه

سبز روشن

رنگ سبز روشن، رنگی جذاب برای کابینت آشپزخانه است.  رنگی زیبا و عالی برای طیف وسیعی از سلیقه‌های تزئینی از سبک سنتی تا مدرن. این رنگ همچنین یک انتخاب محبوب برای جزایر آشپزخانه است.

رنگ های محبوب کابینت آشپزخانه

 رنگ سفید گرم

سفید کرم گرمایی دارد که سفید روشن آنرا دارا نیست. اما این رنگ خیلی گرم نیست، بنابراین با رنگ‌های سردتر مانند خاکستری و آبی به خوبی کار می‌کند.

رنگ سیاه

سیاه یک گزینه شیک برای کابینت است.  اگر به دنبال ظاهر دو رنگ هستید، مشکی هنگامی که با کابینت های بالایی با رنگ خنثی متضاد همراه شود، روی کابینت های پایه به زیبایی کار می کند. همچنین فکر می کنم یک رنگ عالی برای جزیره اشپزخانه است زیرا می تواند لک های مزاحم را پنهان کند.

رنگ های محبوب کابینت آشپزخانه

رنگ بژ

بژ یکی از آن رنگ‌هایی است که تقریباً در هر نوری زیبا به نظر می‌رسند و آن را به انتخابی ایده‌آل برای آشپزخانه‌هایی با نور طبیعی یا بدون نور طبیعی تبدیل می‌کند.  در فضاهای آفتاب‌گیر، این رنگ می‌تواند به سمت سفید مایل به خاکستری متمایل شود. در اتاق‌های تیره‌تر، رنگ بژ با رنگ خاکستری زیباتر به نظر می‌رسد.

مطلب پیشنهادی:
همه چیز در مورد کابینت ام دی اف

رنگ های محبوب کابینت آشپزخانه

رنگ سفید میانه

این رنگ فوق العاده همه کاره است- نه خیلی سرد، نه خیلی گرم، درست در وسط. واقعا سفید کامل است.  هنگامی که به دنبال کابینت آشپزخانه سفید رنگی هستید، این یک انتخاب مناسب است.  سفید شفاف و تمیز حس ابریشم و کتان نرم را القا می کند.

رنگ های محبوب کابینت آشپزخانه

در متن بالا چند نمونه از زیباترین و محبوب ترین رنگ ها در دکوراسیون آشپزخانه را برشمردیم.  آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن