چیدمان دکوراسیون اداری به سبک مدرن

چیدمان دکوراسیون اداری به سبک مدرن

فهرست مطالب

طراحی دفتر مدرن ظاهری مشخص دارد که ساده و تمیز است. در این مقاله نحوه چیدمان دکوراسیون اداری به این طراحی مدرن را بررسی خواهیم کرد.

نحوه چیدمان دکوراسیون اداری به سبک مدرن

 آن را ساده نگه دارید.

اگر به دنبال ظاهری مدرن در دفتر خود هستید، بهتر است همه چیز را ساده نگه دارید. در طراحی مدرن مراقب باشید که از عناصر پر زرق و برق و شلوغ دوری کنید.  این ویژگی ها بیشتر به سبک معاصر یا سنتی گرایش دارند.  یک قطعه واقعا مدرن شامل خطوط مستقیم برای ظاهری شیک و پیچیده بدون عناصر طراحی بیش از حد پیچیده است.

 استفاده حداقلی از لوازم

دفتر خود را با تعداد زیادی مبلمان و لوازم جانبی پر نکنید.  یک فضای کاری مدرن باید ظاهری باز و مطبوع داشته باشد.  اگرچه این کار عمدتاً از طریق مبلمان و میز اداری ساده انجام می شود، اما زندگی کاری نامرتب ظاهر را بهبود می بخشد.  مدارک را دور نگه دارید، راهروها را بدون مانع رها کنید و مراقب باشید که دیوارهای خود را با وسایل زیاد پر نکنید.

 رنگ های سرد را انتخاب کنید.

در حالی که رنگ های چوبی گرم جزء اصلی دکوراسیون داخلی سنتی هستند، سایه های سرد و خنثی نشان دهنده طراحی مدرن هستند.  خاکستری، سیاه و سفید برای پالت های دیوار و مبلمان ایده آل هستند زیرا می توانند تقریباً با هر دکوراسیونی ست می شوند.  استفاده از رنگ سفید یا خاکستری روشن برای بیشتر دفتر شما نیز باعث می شود که فضا روشن تر و بزرگتر به نظر برسد.

 اضافه کردن نقطه کانونی

چه روی دیوارها و چه روی میز شما، دکوراسیون مدرن باید نمایی جسورانه داشته باشد.  نقاشی دیواری بزرگی را انتخاب کنید که فوراً توجه را به خود جلب کند، یا با لامپ‌ها و مجسمه‌های فلزی همراه شوید که در مقابل فضای کاری خنثی شما متمایز هستند.

 ایده های ایجاد دکور مدرن

دکوراسیون مدرن به یک روند بزرگ در خانه ها و دفاتر تبدیل شده است.  همه ما موافق این هستیم که چگونه این روند دکوراسیون به شما اجازه می دهد فضای خود را شخصی کنید تا بتوانید راحت و موثر کار کنید.

 چراغ رومیزی پایه فلزی

در حالی که نمای لامپ های مدرن باریک است و فوق العاده شیک به نظر می رسد، مطمئنا تاثیرگذار خواهد بود.  نورپردازی مناسب در هر موقعیت اداری بسیار مهم است، و یک چراغ رومیزی مدرن می تواند در این امر کمک کند.

 هنر دیوار

هنر دیواری مدرن بدون اینکه حواس‌تان را پرت کند یا خیلی جسورانه باشد، بیانیه‌ای عظیم می‌دهد.  اشکال زاویه ای می توانند تعادل عالی  و ظرافت را فراهم کنند.

 کره مدرن

در حالی که دکور معمولی کره زمین سنتی‌تر تلقی می‌شود، کره‌های مدرن چشم‌اندازی تازه را با حداقل پالت‌های رنگی و طرح‌های شیک ارائه می‌دهند.

 ساعت مدرن صنعتی

با یک ساعت خیره‌کننده، حس صنعتی را به هر فضایی بیاورید.  این ساعت‌ها فلز و چوب را با هم ترکیب می‌کنند تا هم‌زمان کنار هم قرار بگیرند و یکپارچگی کامل را ارائه دهند.  مطمئناً این یک وسیله دکوری برجسته در هر دفتری است.

آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن