نکات مهم برای خرید میز مدیریت

نکات مهم برای خرید میز مدیریت

فهرست مطالب

هنگام خرید میز مدیریت باید مراقب باشیم، زیرا میز رئیس است و قوانین و روش های زیادی برای خرید میز وجود دارد.

در رابطه با نحوه انتخاب میز اداری، ابتدا باید به سبک طراحی دفتر مدیریت فکر کنیم، بیایید با هم به چند سبک رایج نگاهی بیندازیم.

انواع سبک های طراحی دکوراسیون اداری

 سبک تزئینی ساده و کاربردی

این نوع از فضای اداری معمولا کوچک نیست، مبلمان ساده، عمدتا کاربردی است.  در این سبک  می توانید یک میز اداری به سبک تخته سنگی با تمرکز کاربردی انتخاب کنید.

سبک تزئینی لوکس

این نوع سبک با فضای بزرگ و دکوراسیون لوکس مشخص می شود، اما نمی تواند از قدرت واقعی شرکت فراتر رود.  در این طراحی از روشنایی بزرگ استفاده میشود که توجه بیش از حد به سطح است.  در این نمونه می‌توانیم یک میز بزرگ با طراحی مدل‌سازی و رنگ سفارشی یا یک میز مدیریت چوبی را انتخاب کنیم.  مدل سازی نباید خیلی سفت و سخت باشد.  گاهی اوقات می‌توانیم میز مشکی را انتخاب کنیم که آرام‌بخش به نظر می‌رسد، قرمز تیره فضای مجلل‌تری دارد.

سبک همه کاره

در واقع دفتر رئیس شرکت، هم دفتر، هم کارکردهای جلسات، هم منطقه اداری چند منظوره بزرگتر است، بسیاری از کارفرمایان ترجیح میدهند این دفتر هم ظریف و هم کاربردی باشد که بتوانید به راحتی بین دفتر و جلسه جابجا شوید.  در این زمان، انتخاب میز مدیریت نیز می تواند با سبک دکوراسیون آن متفاوت باشد.

در بالا ما رئیس چند نوع سبک میز اداری را معرفی کردیم که با توجه به آن می توانیم نوع میز را انتخاب کنیم، انتخاب میز نیاز به در نظر گرفتن کیفیت میز و برند دارد.

سبک میز مدیریت

سبک های زیادی از مبلمان اداری وجود دارد، از جمله مدرن، روستیک سبک چند کاره و غیره.  اما نحوه انتخاب سبک میز رئیس باید مطابق با الزامات سبک باشد. به عنوان مثال در سبک کلاسیک میز مجلل تر، چند کارکرده تر بوده و مناسب تعمیم لوازم است.

چیدمان کلی مبلمان اداری

طراحی میز از جمله ارتفاع میز کار، کشوی صفحه کلید و غیره بسیار مهم است تا با وضعیت واقعی و عادات کاری مطابقت داشته باشد.  اگر اغلب احساس درد عضلانی می کنید، باید توجه داشته باشید که آیا میز کامپیوتر خیلی بلند است یا خیلی پایین و با قد فرد متفاوت است.  هنگام خرید: پشت میز بنشینید، دستان خود را روی میز قرار دهید و اگر ارتفاع مناسب است، آرنج خود را فقط 90 درجه خم کنید.  این کار بدن شما را از فشار دادن بیش از حد محافظت می کند، اگر بتوانید ارتفاع دسکتاپ خود را تنظیم کنید، عالی خواهد بود.

ساختار و کیفیت

میز اداری یک کامپیوتر با ارزش را حمل می کند و محکم و قابل اعتماد است تا افراد با قرار دادن کامپیوتر روی آن احساس راحتی کنند.  محصولات ارزان قیمت فعلی، بدون استثنا، ساختار چارچوبی را اتخاذ می کنند، یعنی چندین تکه چوب به هم میخ می شوند، اگرچه ارزان است اما بادوام نبوده و خرید آن مناسب نیست. در صورت لزوم محصولات استاندارد با دوام تر و قوی تر را انتخاب کنید که قابل جابجایی است، پایداری بسیار بیشتر از ساختار قاب است و قیمت آن خیلی زیاد نیست.

مطلب پیشنهادی:
راهنمای انتخاب جزیره آشپزخانه مناسب

متن بالا برخی از نکات خرید میز اداری است، حتما به برخی از قوانین انتخاب مسلط هستید، میز در دفتر مهم است، بنابراین در هنگام خرید توجه کنید، مخصوصا میزمدیریت. آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن