نکات مهم در انتخاب میز اداری مناسب

میز اداری

فهرست مطالب

افراد زمان زیادی را پشت میز در دفتر یا شرکت خود می نشینید، بنابراین مطمئناً هنگام خرید میز، انتخاب عاقلانه بسیار مهم است. میز مدیریت یا میز اداری  در افزایش بهره وری و ایجاد آرامش در کارمندان بسیار اهمیت دارد. در ادامه این مقاله نکات مهمی که لازم است در انتخاب میز اداری در نظر بگیرید را بررسی خواهیم کرد.

میز اداری

موارد کلیدی در انتخاب میز اداری

 توجه به سبک دکوراسیون اداری

اگر مبلمان و سایر المان های دکوراسیون اداری خود را خریداری نکرده اید مطمئن شوید که میز انتخابی شما با بقیه اثاثیه دفتر به خوبی ترکیب می شود.  به عنوان مثال، ترکیب چوب ها با بافت و رنگ مختلف می تواند به ظاهر تکه تکه منجر شود تا یک سبک حرفه ای و صیقلی که شما می خواهید.  اطمینان حاصل کنید که رنگ و سبک (به عنوان مثال ، معاصر یا سنتی) به خوبی با سایر مواردی که دارید هماهنگ می شود.

توجه به بودجه

انواع مختلف میز با بودجه های مختلف در بازار موجد هستند  و تغییرات قیمت معمولاً مستقیماً با کیفیت ارتباط دارد.  از خرید ارزان ترین میز ممکن خودداری کنید، زیرا به احتمال زیاد در استفاده روزمره سختی فراوانی ایجاد خواهد کرد.  با این حال، شما مجبور نیستید به سمت مخالف نیز بروید. برخی از میزهای چوبی کاملاً مقرون به صرفه هستند، و برخی از سبک ها با روکش کیفیت خوبی دارند.

اندازه میز

از خرید میز تحریر بسیار کوچک برای نگه داشتن همزمان رایانه و سایر وسایلی که هر روز چندین بار استفاده می کنید، خودداری کنید.  میز تحریری را انتخاب کنید که اندازه کافی برای تأمین سطح کار مورد نیاز شما داشته باشد. اما از انتخاب میزهایی که فضای زیادی را در دفتر شما اشغال می کند، اجتناب کنید.  میزهای عظیم می توانند از نظر بصری بسیار قدرتمند باشند ولی اغلب فضای ارزشمندی را که برای صندلی های بازدید کننده یا سایر وسایل مبلمان به آنها نیاز دارید هدر می دهند.

فضای ذخیره سازی

هنگام انتخاب میز، نیازهای ذخیره سازی خود را در نظر بگیرید.  یک میز با کشوهای بسیار کم ممکن است جذابیت بصری مدرن داشته باشد، اما چنین میزی کاربردی نیست.  با این حال یک میز با کشوهای بیشتر از نیاز، می تواند بسیار شلوغ به نظر برسد.  به این فکر کنید که هنگام نشستن چه وسایلی را باید در دسترس قرار دهید و از این اطلاعات برای تعیین میزان فضای کشو استفاده کنید.

نیازهای فناوری

نیازهای خاص فناوری خود را در نظر بگیرید.  به عنوان مثال، آیا شما نیاز به یک میز با سینی صفحه کلید کشویی دارید؟  آیا برای جا دادن چندین سیم برق به سوراخ داخلی نیاز دارید؟  آیا به فضایی نیاز دارید تا بالای میز یا کناره ها یا هر دو قرار گیرند؟  قبل از انتخاب آخرین میز اداری خود، به دقت در مورد محل قرارگیری و نحوه تغذیه رایانه و سایر دستگاه های جانبی یا موبایلی که در محل کار استفاده می کنید فکر کنید.

 

در متن بالا نکات کلیدی که لازم است قبل از خرید و سفارش میز اداری برای شرکت و دفتر خود در نظر بگیرید را بررسی کردیم. آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن