ایده های محبوب برای درب کابینت آشپزخانه

ایده های محبوب برای درب کابینت آشپزخانه

فهرست مطالب

در انتخاب سبک درب کابینت آشپزخانه، امکانات و تنوع زیادی وجود دارد است.  پس کدام یک برای شما مناسب است؟

اگر تا به حال به بازسازی آشپزخانه خود فکر کرده اید، می دانید که تصمیمات زیادی باید گرفته شود و انتخاب ها واقعاً بی پایان هستند. یکی از بارزترین و در عین حال کم توجه ترین جنبه های بازسازی آشپزخانه اغلب انتخاب درب کابینت آشپزخانه است.

درب های کابینت در طرح ها، بافت ها و متریال های مختلفی عرضه می شوند.  از سبک نئوکلاسیک گرفته تا درهای کابینت شیشه ای، بهتر است اجازه دهید سبک داخلی خانه و آشپزخانه شما – چه مینیمالیستی، روستایی یا معاصر – راهنمای انتخاب کابینت شما باشد.  به علاوه، اگر در حال طراحی کابینت آشپزخانه در فضای باز هستید، طیف کاملاً جدیدی از ملاحظات از جمله دوام و قرار گرفتن در معرض عناصر وجود دارد.

برای آشنایی بیشتر با محبوب‌ترین سبک‌های درب کابینت آشپزخانه و اینکه کدام یک برای شما و چیدمان آشپزخانه شما مناسب است، ادامه مطلب را بخوانید.

انواع درب های کابینت آشپزخانه

 درب کابینت آشپزخانه تخت

درب های مسطح برای خانه هایی به سبک امروزی یا مدرن مناسب هستند.  تمیز کردن آسان و معمولاً مقرون به صرفه ترین است. سبک های کابینت تخت را می توان با دستگیره یا بدون دستگیره نیز تولید کرد.

بدون دستگیره می توانید ظاهری تمیزتر و مینیمالیستی داشته باشید یا از تجهیزات آشپزخانه به عنوان فرصتی برای نشان دادن سبک فردی خود استفاده کنید.  برای داشتن ظاهری شاداب تر، رنگ کابینت آشپزخانه را برای قلب خانه خود انتخاب کنید.  یا بعداً با رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه خود این کار را انجام دهید.

ایده های محبوب برای درب کابینت آشپزخانه

 درب های حاشیه دار

کابینت های تخته ای با لبه های حاشیه ای برای خانه ها و آشپزخانه های سبک روستایی مناسب هستند.  شباهت آنها به تابلوهای دیواری همچنین باعث می شود مدرن به نظر برسند.

البته به خاطر داشته باشید که این سبک کابینت در حالی که غیرقابل انکار جذاب است؛ می تواند کمی بیشتر از سایر گزینه ها به گردگیری نیاز داشته باشد.

ایده های محبوب برای درب کابینت آشپزخانه

درب کابینت شیار دار

کابینت‌های شیار دار به دلیل نداشتن حاشیه مشخص متمایز می‌شوند، در حال حاضر در کانون توجه هستند.

بازسازی آشپزخانه با هدف ایجاد یک زیبایی شناسی مینیمالیستی دقیقاً همان چیزی است که این سبک کابینت رقم می زند.  دلیل آن این است که این طرح بدون اینکه درهم به نظر برسد، بافت و جذابیت را به فضا می بخشد.  این نوع کابینت به خوبی برای انتخاب رنگ های جسورانه مناسب است.

ایده های محبوب برای درب کابینت آشپزخانه

درب کشویی کابینت

اگر آشپزخانه جمع و جور دارید، در نظر بگیرید که آیا درهای کابینت کشویی به عنوان بخشی از طراحی آشپزخانه شما کار می کنند یا خیر.  بسته به مواد و رنگ انتخاب شده، این سبک به زیبایی با سبک های مختلف طراحی ترکیب می شود.

ایده های محبوب برای درب کابینت آشپزخانه

 درب کلاسیک

درب کلاسیک یک سبک سنتی از درب کابینت است که با یک پانل مرکزی برجسته با جزئیات چوبی پیچیده‌تر مشخص می‌شود.

این سبک در آشپزخانه‌های بزرگ بهترین کارایی را دارد، زیرا جزئیات اضافی و آراسته‌تر می‌تواند به سرعت در یک فضای کوچک به هم ریخته به نظر برسد.

مطلب پیشنهادی:
تاریخچه استفاده از کابینت آشپزخانه

ایده های محبوب برای درب کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه درب شیشه ای

چرا چینی، سرامیک ها و ظروف شیشه ای کریستالی خوب خود را پنهان نگه دارید در حالی که می توانید آنها را با افتخار در یک کابینت شیشه ای به نمایش بگذارید؟  کابینت های شیشه ای یک راه عالی برای افزایش زیبایی به آشپزخانه شما هستند.  کابینت‌های شیشه‌ای که مخصوصاً برای آشپزخانه‌های روستایی مناسب هستند، برای شروع به کمی تلاش برای طراحی نیاز دارند (برای اطمینان از اینکه محتویات کمدها به خوبی چیده شده‌اند).

این کابینت‌ها همچنین دارای مزیت دیگری هستند که به شما امکان می‌دهند بدون نیاز به جستجو در کمدهای متعدد، موارد مورد نیاز خود را بیابید.  اگر نگران به هم ریختگی ظاهر هستید، شیشه مات یا حتی شیشه رنگی را انتخاب کنید.

ایده های محبوب برای درب کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه داخلی

کابینت‌های داخلی ممکن است مانند سایر کابینت‌های معمولی به نظر برسند، اما با بررسی دقیق‌تر متوجه می‌شوید که دارای لولاها و درهایی هستند که در داخل قاب کابینت قرار گرفته‌اند.

از آنجایی که جلوی کابینت های داخلی نیاز به اتصالات سفارشی و نازک کاری دارند، در طراحی آشپزخانه می توانند گزینه ای پرهزینه باشند.  با وجود بسیاری از کابینت های با روکش مقرون به صرفه، به ندرت کابینت های داخلی آشپزخانه را خواهید دید مگر اینکه در یک خانه لوکس یا یک ملک بزرگ باشید.

کابینت‌های داخلی معمولاً برای ظاهر کلی زیباتر انتخاب می‌شوند، اما با قرار گرفتن درب در داخل چارچوب، می‌توانند مقدار فضای کمد موجود را کاهش دهند.

ایده های محبوب برای درب کابینت آشپزخانه

در متن بالا چند نمونه از محبوب ترین انواع درب کابینت آشپزخانه را بررسی کردیم..آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن