ایده های محبوب کابینت آشپزخانه

ایده های کابینت آشپزخانه محبوب

فهرست مطالب

کابینت آشپزخانه جزء ضروری طراحی آشپزخانه است.  چیزی که در بین صاحبان خانه بسیار اهمیت دارد مقرون به صرفه بودن این طراحی و در عن حال زیبایی ظاهری است. در این مقاله ما قصد داریم یکسری طرح ها و ایده های محبوب کابینت آشپزخانه که امروزه بسیار رو بورس هستند را بررسی کنیم تا دید بهتری پیدا کنید.

ایده های کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه مدرن

 کابینت های آشپزخانه مدرن نسبت به سایر کابینت ها ارزان تر بوده  در عین حال، مونتاژ آنها بسیار آسان است.  اکثر کابینت های مدرن به روش های ساده ای طراحی شده اند تا نصب آن آسان باشد و به راحتی با سایر سبک ها ترکیب شود.

کابینت آشپزخانه سفید

از آنجایی که سفید یک رنگ جهانی است، به خوبی با انواع سبک و مبلمان کار می کند.  سبک های مختلف آشپزخانه سفید با الهام از طرح های سنتی، قدیمی، معاصر و صنعتی وجود دارد.  رنگ سفید و همچنین مواد روشن و سبک در چند سال گذشته به یک روند محبوب تبدیل شده است. سفید همچنین نشان دهنده خلوص و تجدید است.  همچنین به عنصر فلز در فنگ شویی تعلق دارد.

ایده های کابینت آشپزخانه محبوب

کابینت آشپزخانه با چوب جامد

وقتی صحبت از ظاهر به میان می‌آید، چوب جامد یکی از مرغوب‌ترین مواد است که آن را به انتخابی محبوب در میان مصرف‌کنندگان تبدیل کرده است.  با این حال، از آنجا که انواع مختلفی دارد، زیبایی شناسی نیز ممکن است همراه با قدرت و هزینه متفاوت باشد.  یکی از پرکاربردترین آنها بلوط سفید به دلیل ویژگی های ظریف آن است.

ایده های کابینت آشپزخانه محبوب

کابینت آشپزخانه اکریلیک

یک کابینت آشپزخانه اکریلیک طراحی فوق العاده براقی را ارائه می دهد که یک طراحی آشپزخانه مدرن براق ایجاد می کند.  ماهیت یک اکریلیک آن را قادر می سازد تا ساییدگی و پارگی روزمره را تحمل کند.  همچنین رنگ و روشنایی خاصی را حفظ می کند

طول استفاده  در عین حال، دارای یک سطح مقاوم در برابر خش، مقاوم در برابر UV و مقاوم در برابر رطوبت است.

ایده های کابینت آشپزخانه محبوب

 کابینت آشپزخانه ملامینه

ملامین یکی از مواد مورد علاقه کابینت سازان است زیرا می توانید فضای داخلی بادوامی ایجاد کنید که نیازی به پرداخت و سنباده ندارد.  کابینت های ملامینه اغلب با کابینت های لمینت مقایسه می شوند.  این یک ترکیب آلی در نظر گرفته می شود که از مواد پلاستیکی قوی، غیر متخلخل و مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است.

ایده های کابینت آشپزخانه محبوب

کابینت آشپزخانه روکش

یکی دیگر از گزینه های طراحی کابینت آشپزخانه روکش چوب است.  این نوع مواد از یک لایه نازک از چوب سخت تشکیل شده است و به دلیل داشتن بسیاری از کیفیت های مشابه با چوب سخت شناخته شده است.

از لحاظ زیبایی شناختی، آشپزخانه با روکش چوبی ظاهر و احساس چوب سخت را بدون قیمت سنگین به نمایش می گذارد.  این تنوع یک جایگزین محبوب برای بسیاری از صاحبان خانه است که می خواهند به طراحی خاصی دست یابند.  مقرون به صرفه است و از مواد سازگار با محیط زیست استفاده می کند که حاوی هیچ گونه سمی نیست.  می توان آن را جلا داد تا رنگ های مختلفی ایجاد کند تا با بقیه طراحی آشپزخانه شما مطابقت داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:
مزایای کمد دیواری بدون درب

ایده های کابینت آشپزخانه محبوب

 

کابینت آشپزخانه روستیک

طراحی کابینت آشپزخانه روستیک به دلیل رنگ های گرم و کابینت های بزرگ، سبک زندگی روستایی را تجسم می بخشد.  این طرح چوب زیادی را برای ایجاد آن حال و هوای روستایی به نمایش می گذارد و در عین حال، محیطی دلپذیر و خودمانی را ارائه می دهد.  در آن از مواد بادوام از جمله چوب کاج و بلوط که رایج ترین گزینه ها هستند استفاده شده است.

یک طرح روستایی از رنگ‌ها و بافت‌های عتیقه الهام گرفته شده است و یک طرح شیک کهنه با یک خانه مزرعه و کلبه داخلی ایجاد می‌کند.  این نوع مفهوم همه چیز در مورد راحتی است.

ایده های کابینت آشپزخانه محبوب

 

 کابینت آشپزخانه های گلاس

کابینت های گلاس  نوع طراحی فوق مدرن است و یکی از محبوب ترین ترندهای آشپزخانه است. این سبک بسیار مدرن است و ظاهری براق و شیک ایجاد می کند.  یک روکش براق بالا باعث می شود هر آشپزخانه ای تمیز و پیچیده به نظر برسد.  این نوع روکش در دهه 1970 به یک روند محبوب تبدیل شد و برای آشپزخانه های سبک مدرن و معاصر که کابینت های سطح صاف را برجسته می کنند، ایده آل است.

ایده های کابینت آشپزخانه محبوب

 آشپزخانه L شکل با جزایر

یک واحد آشپزخانه L شکل یکی از ارگونومیک ترین طرح های آشپزخانه است که آن را به یک راه حل کاربردی برای صاحبان خانه های پرمشغله تبدیل می کند.  واحد L شکل فضا را جادارتر می کند، به خصوص که فضای ذخیره سازی اضافی برای لوازم آشپزخانه شما ارائه می دهد.   جزیره آشپزخانه  یک فضای مشترک برای اعضای خانواده ایجاد می کند که در آن می توانند از یک وعده غذایی با هم لذت ببرند و گفتگو کنند.  بنابراین تبدیل شدن به یک فضای اجتماعی که در آن همه می توانند دور هم جمع شوند و با یکدیگر وقت بگذرانند.

ایده های کابینت آشپزخانه محبوب

در متن بالا ایده های محبوب و جذاب انواع کابینت آشپزخانه را بر شمردیم. آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن