ایده های کابینت آشپزخانه برای فضای کوچک

کابینت آشپزخانه برای فضای کوچک

فهرست مطالب

بی شک ستون فقرات یک آشپزخانه کابینت می باشد. به این دلیل که این قدرت را دارد که ظاهر و عملکرد آشپزخانه شما را بسازد یا از بین ببرد.

در حالی که هنگام انتخاب طراحی مناسب کابینت آشپزخانه با فضای کوچک باید به جنبه های زیادی توجه کرد، انواع کابینت آشپزخانه، مواد و قیمت آن از همه مهمتر است.  هر یک از ما روش زندگی خود را داریم که بر ظاهر نهایی آشپزخانه ما تأثیر می گذارد. در ادامه این مقاله انواع ایده های کابینت آشپزخانه برای فضای کوچک را مطالعه می کنید.

 انواع طرح های کابینت آشپزخانه برای فضای کوچک

  طرح های دیواری کابینت آشپزخانه

بیایید با ابتدایی ترین نوع کابینت آشپزخانه – کابینت های دیواری – شروع کنیم که هم کاربردی و هم جذاب هستند.  هدف اصلی این کابینت ها به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی آشپزخانه است.  علاوه بر این، صاحبان خانه می توانند سیم کشی برق یا کلیدهای برق و همچنین لوله کشی آب یا گاز را که در امتداد بالای دیوارها قرار دارند را در این کابینت های دیواری پنهان کنند.

کابینت آشپزخانه برای فضای کوچک

کابینت آشپزخانه پایه

می توانید از کابینت های زیرین معمولاً برای نگهداری ظروف سنگین استفاده کنید.

کابینت های پایه که به عنوان کابینت های پایین نیز شناخته می شوند، معمولاً محکم هستند و به عنوان پایه ای برای کانترهای سنگین عمل می کنند.  این کابینت ها در بر روی زمین قرار گرفته اند که با کاشی تکمیل شده است و ردپای طراحی آشپزخانه شما را مشخص می کند.  کابینت های پایه می توانند سینک، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی، مخزن گاز و سایر لوازم شما را پنهان کنند.

کابینت آشپزخانه برای فضای کوچک

انواع کابینت آشپزخانه به سبک نئوکلاسیک

بیایید ابتدا بفهمیم کابینت نئوکلاسیک چیست.  کابینت شیکر معمولاً توسط یک قاب چهار تکه که یک دال مرکزی فرورفته را احاطه کرده است تعریف می شود. این طرح ترکیبی از سبک کلاسیک و مدرن است. جذابیت آن از این واقعیت ناشی می شود که ساده است، نگهداری آن آسان است و می توان از آن در هر طراحی آشپزخانه، چه سنتی و چه مدرن استفاده کرد.

طرح های کابینت آشپزخانه بدون دستگیره

کابینت های آشپزخانه بدون دسته در دهه گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده اند.  در نتیجه تقاضای روزافزون برای سبک‌های معاصر، ظواهر مینیمالیستی و لزوم بزرگ‌تر نشان دادن فضاهای کوچک محبوب شده اند.  آنها همه کاره، سازگار و بی سن هستند.  در نتیجه، آنها برای هر خانه ای جذاب هستند.  فقدان دستگیره کمک می کند تا طراحی آشپزخانه بی نظم بماند.

  کابینت آشپزخانه تخصصی

این نوع کابینت آشپزخانه از فضای موجود بهترین استفاده را می کند.

کابینت های تخصصی همانطور که از نامش پیداست به دلایل خاصی استفاده می شوند.  وقتی صحبت از کابینت های سفارشی می شود، به دو چیز فکر می کنیم.

اولی مکانیسم بسته شدن کابینت و دومی مقدار وزنی است که باید تحمل کند.  کابینت های آرام بست همیشه ایده خوبی هستند زیرا بی صدا هستند و کار با آنها آسان است.  از آنجایی که برخی از ما دوست داریم لوازم، قابلمه‌ها و تابه‌های خود را در کابینت‌های مخصوص نگهداری کنیم، آنها باید بادوام نیز باشند.

مطلب پیشنهادی:
روش های کاربردی برای سازماندهی آشپزخانه با کمبود کابینت

طرح های کابینت آشپزخانه با قفسه های بلند

قفسه بندی های بلند ساده می توانند در آشپزخانه های جمع و جور فضا را بهینه کنند.

چنین کابینت های بلند مدولار، که اغلب به عنوان کابینت های کاربردی شناخته می شوند، فضای ذخیره سازی زیادی را در آشپزخانه شما فراهم می کنند.  از آن‌ها می‌توان برای نگهداری مواد غذایی فله، محصولات تمیزکننده و موارد دیگر استفاده کرد.  یک کابینت بلند در درازمدت باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود و برای مجردهای شاغل و زوج هایی که اغلب در خانه خود آشپزی نمی کنند بسیار مناسب است.

کابینت آشپزخانه برای فضای کوچک

 طراحی کابینت آشپزخانه چوبی

چوب جامد پرکاربردترین ماده در کابینت آشپزخانه است.  آنها به راحتی در دسترس هستند، به راحتی کنار هم قرار می گیرند و با هر طراحی آشپزخانه ای مطابقت دارند.

طرح های کابینت آشپزخانه با کرکره های شیشه ای

طرح های شیشه ای کابینت به طراحی آشپزخانه عمق می بخشد.

ترکیبی از کرکره های شیشه ای و چوبی می تواند به طور موثر طرح های کابینت آشپزخانه مدرنی را ایجاد کند که عناصر طبیعی را در خود جای داده است.  پوشش شیشه ای در کابینت های بالایی شما می تواند به شما در یافتن سریع اشیا در آشپزخانه کمک کند.  علاوه بر این، اگر ترجیح می دهید آشپزخانه خود را به طور منظم سازماندهی کنید، کرکره های شیشه ای می تواند یک بیانیه طراحی اضافی باشد.  علاوه بر این، درهای شیشه ای به طراحی آشپزخانه عمق می بخشند.

در متن بالا 8 ایده مختلف برای طراحی آشپزخانه های کوچک را بررسی کردیم.  آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن