نکات مفید برای تمیز کردن کابینت های سفارشی تازه نصب شده

نکات مفید برای تمیز کردن کابینت های سفارشی تازه نصب شده

فهرست مطالب

همانطور که احتمالا می دانید، آشپزخانه ها اغلب کثیف می شوند.  در حالی که کابینت ها ممکن است سطوحی نباشند که در آن غذای خود را آماده می کنید، اما آنها سهم خود را از چربی و کثیف دارند.  با این حال، این بدان معنا نیست که نمی توانید با تمیز کردن کابینت آشپزخانه سفارشی که اخیراً نصب کرده اید، ظاهر جدید آنها را حفظ کنید.  وقتی به درستی از کابینت‌های جدید خود مراقبت و نگهداری می‌کنید، می‌توانید مطمئن باشید که آنها تا مدت طولانی بدون تغییر ظاهر دوام می آورند. در ادامه این مقاله نکات مفید برای تمیز کردن کابینت های سفارشی تازه نصب شده را بررسی می کنیم.

نکات کاربردی برای تمیز کردن کابینت های سفارشی تازه نصب شده

 ابزارهای مناسب برای کار را جمع آوری کنید.

اگر به طور منظم زمان و تلاش خود را صرف تمیز کردن کابینت های سفارشی خود می کنید، تنها ابزاری که برای این کار به آن نیاز دارید، همان هایی هستند که از قبل دارید (در بیشتر موارد).  نیازی به خرید پاک کننده های گران قیمت فروشگاهی یا سایر محلول های ساینده که ممکن است به کابینت شما آسیب برسانند، نیست.

برخی از بهترین ابزارهایی که برای تمیز کردن کابینت در دسترس هستند عبارتند از:

جوش شیرین

اسفنج نرم

سرکه سفید

پارچه های میکروفیبر

مایع ظرفشویی

آب گرم

با استفاده از این اقلام به راحتی می توانید کابینت های خود را تمیز و بدون آسیب نگه دارید.

 تمیز کردن نمای بیرونی کابینت

هنگامی که ابزار مناسب را در اختیار دارید، آماده تمیز کردن بیرونی کابینت های خود هستید.  برخی از نکاتی که به شما کمک می کند تا سطح کشو و درب کابینت های جدید خود را تمیز کنید عبارتند از:

 تمیز کردن اولیه:

ترکیبی ساده از یک مایع ظرفشویی ملایم و آب داغ درست کنید.  بهتر است مخلوط را دو تا سه فنجان آب و یک فنجان مایع درست کنید.  پس از ایجاد مخلوط، از یک پارچه میکروفیبر یا اسفنج برای شروع تمیز کردن کابینت خود استفاده کنید.  هنگام تمیز کردن سطح، مطمئن شوید که فشار ملایمی وارد می‌کنید.  شما نمی خواهید از ماده ای استفاده کنید که خیلی ساینده است و باید از مالش دادن خیلی سخت خودداری کنید.  اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است به کابینت شما آسیب برساند.  پس از تمیز کردن کابینت‌ها، مایع و کثیفی را با آب گرم بشویید و سطح را خشک کنید.

 تمیز کردن عمیق:

آیا روی کابینت شما مناطقی از چربی و کثیف به سختی قابل تمیز کردن است؟  این نوع کثیفی هنگام تلاش برای تمیز کردن درخشان مورد نظر شما می تواند باعث ایجاد چالش شود.  در این مرحله، بهتر است یک محلول طبیعی را به جای پاک کننده های ساینده خریداری شده در فروشگاه انتخاب کنید.  یک پاک کننده با کیفیت حاوی چیزهایی مانند جوش شیرین و آب یا سرکه سفید و آب داغ است.

اگر نمی توانید راه حلی پیدا کنید که برای این مناطق که تمیز کردن آنها دشوارتر است کار کند، باید از یک پاک کننده تجاری استفاده کنید که به طور خاص برای کابینت های چوبی طراحی شده است.  اطمینان حاصل کنید که از پاک کننده های مبتنی بر روغن استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:
نحوه سازماندهی آشپزخانه تجاری

 نظافت داخل کابینت

تمیز کردن فضای داخلی کابینت خود را نیز فراموش نکنید.  این مناطق می توانند ذرات غذا و گرد و غبار را جمع کنند.  اگر فضای داخلی تمیز نشود، ممکن است متوجه شوید که کابینت‌های شما پناهگاهی برای موجودات و حشرات هستند.

با نکات و اطلاعاتی که در اینجا وجود دارد، باید بتوانید کابینت آشپزخانه سفارشی خود را برای سال های آینده شگفت انگیز نگه دارید.آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن