مزایای کمد دیواری سفارشی

کمد دیواری | کد 600C

فهرست مطالب

افزودن کمد دیواری سفارشی به اتاق خواب یک پروژه نسبتاً آسان برای بهبود وضعیت خانه است و می تواند مزایای زیادی را برای صاحبان به همراه داشته باشد.  یک کمد مطمئنا می تواند زندگی شما را راحت تر کند، اما همچنین می تواند امنیت و ارزش خانه شما را افزایش دهد. بنابراین همه باید به فکر ساختن آن باشند. در ادامه نکات مهم و مزایای آنرا بر خواهیم شمرد.

مزایای نصب کمد دیواری سفارشی

سریع لباس پوشیدن

هر فرد به طور متوسط ​​بین 11 تا 30 دقیقه برای آماده شدن در صبح وقت می گذارد.  کمد دیواری به سرعت حاضر شدن کمک می کند و می تواند به شما در کاهش این زمان کمک کند.  می توانید یک آینه، سشوار و ابزارهای دیگر را در یک کمد دیواری سفارشی نصب کنید تا آن را به اتاق رختکن تبدیل کنید.  این کار شما را از راه رفتن بین کمد و آینه یا بین وسایل در صبح باز می دارد و زمان آماده شدن را کوتاه می کند.

 ایجاد حریم خصوصی

مواقعی وجود دارد که  به کمی حریم خصوصی بیشتر نیاز دارید، مانند زمانی که باید در حالی که افراد دیگر در اطراف هستند لباس بپوشید.  شما می توانید به سادگی درب کمد دیواری را ببندید و در آن مواقع از آن به عنوان یک اتاق خصوصی استفاده کنید.

 فضای ذخیره سازی

اکثر مردم به دلیل نیاز به فضایی برای لباس ها و لوازم جانبی خود کمد می سازند.  اندازه کمدها به طور قابل توجهی متفاوت است. کمد دیواری فضای ذخیره سازی را فراهم می کند، به خصوص برای افرادی که از قفسه استفاده می کنند تا از فضای عمودی نیز استفاده کنند.

ارزش افزوده

یک پروژه بهسازی خانه به تنهایی یک سرمایه گذاری است، بنابراین مهم است که کمدی را انتخاب کنید که تاثیر زیادی بر ارزش خانه داشته باشد.  کمد دیواری سفارشی یکی از بهترین گزینه ها برای آن است.  خریداران بالقوه برای فضای اضافه ارزش قائل می شوند، اما می تواند به اندازه کافی باشد تا به شما اجازه دهد اتاق کناری را به عنوان اتاق خواب دیگر طبقه بندی کنید.  حتی می تواند با تمیز کردن خانه شما به فروش کمک کند، که به طور کلی ارزش درک شده آن را افزایش می دهد.  هنگام تعیین ارزش کمد در خانه شما جزئیات بسیار مهم است، اما به طور کلی سرمایه گذاری خوبی خواهد بود.

ذخیره سازی ایمن

معمولاً جواهرات و سایر اشیاء قیمتی را روی کمد یا داخل کمد نگهداری می کنند.  قرار دادن آنها در کمد دیواری امن ترین انتخاب است، زیرا می توانید در را قفل کنید یا برای دفاع از دارایی خود امنیت بیشتری ایجاد کنید.  به اندازه یک صندوق بانکی قوی نیست، اما سرعت دزدان را کند می کند و به پلیس زمان بیشتری برای مداخله می دهد.

 سازماندهی آسان

سازماندهی یک فضای کوچک سخت تر از یک فضای بزرگ است.  کمد معمولی از لباس ها و سایر وسایل پر شده است، که سازماندهی آن را تقریبا غیرممکن می کند.  یک کمد دیواری فضای بسیار بیشتری دارد، بنابراین می‌توانید دارایی‌های خود را به‌جای اینکه همه آن‌ها را در کنار هم جمع کنید، به گروه‌های مختلف تقسیم کنید.

مطلب پیشنهادی:
ملاحظات مهم برای انتخاب اندازه و سایز مناسب میز پذیرش

  تمیز کردن ساده

هنگامی که فضای بیشتری دارید، تمیز کردن نیز آسان تر است.  به طور معمول باید یک کمد تنگ را خالی کنید تا آن را به طور کامل تمیز کنید.  یک کمد جادارتر به شما این امکان را می‌دهد که در حین تمیز کردن لباس‌های داخل آن راحت ترکار کنید، که این روند را بسیار سریع‌تر می‌کند.

کمد دیواری | کد 590C

چگونه از کمد لباس خود نهایت استفاده را ببرید

راه های زیادی وجود دارد که می توانید از فضای خود نهایت استفاده را ببرید. در ادامه چند مورد را بیان می کنیم.

 نوع مناسب ذخیره سازی را انتخاب کنید

بسته به اینکه چه چیزی دارید و بیشتر قطعات شما چه هستند، نوع ذخیره سازی مناسبی را انتخاب کرده و استفاده کنید.  اینکار به شما کمک می کند تا از همه چیزهایی که دارید، فهرستی تهیه کنید.  تجزیه و تحلیل کنید که چند تکه لباس بلند یا کوتاه دارید.  تخمین بزنید که چه تعداد را باید آویزان کنید یا چه تعداد را می توانید تا کنید و ذخیره کنید.

اگر لباس‌های بزرگ‌تری دارید یا در آب و هوای سردتر زندگی می‌کنید، کشوهای عمیق می‌توانند راه‌حل عملی ذخیره‌سازی باشند.  با این حال، قفسه بندی قابل تنظیم نیز یک راه حل مقرون به صرفه است که به راحتی لباس های بزرگ و حجیم را جا می دهد.

یکی دیگر از ایده های خوب این است که میله های آویز دو طبقه را برای به حداکثر رساندن فضای آویزان کردن تنظیم کنید.  کشوهای جواهرات راهی فوق العاده برای نگهداری یا حتی نمایش جواهرات ظریف و دکمه سر دست شما هستند.

 از فضای دیوار از سقف تا کف استفاده کنید

شما می توانید از تمام فضای خود بیشترین بهره را ببرید و در عین حال فضای باز زیادی را حفظ کنید.  این کار را با استفاده از ترکیبی از گزینه های ذخیره سازی مختلف از کف تا سقف انجام دهید.

چند کشو بزرگ یا جا کفشی را به سمت زمین ببرید و میله های آویزان را بالای آن قرار دهید.  سپس، چند قفسه یا کابینت بزرگ در بالا برای ذخیره سازی اضافی و قطعات فصلی داشته باشید.

 نتیجه

کمد دیواری نه تنها می‌تواند از لباس ها و سایر لوازم شما مراقبت کند، بلکه می‌تواند به خانه شما ارتقا داده و به ارزش آن بیافزاید.  همچنین اگر تصمیم به فروش خانه خود داشته باشید، برای جذب خریداران عالی است.

همچنین می‌تواند روال صبحگاهی شما را بهبود بخشد و به شما فرصت می‌دهد تا از صبحانه خود لذت ببرید یا زودتر به محل کار بروید..آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا انواع کمد دیواری سفارشی، دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن