رنگ های ترند و محبوب کابینت آشپزخانه

رنگ ترند کابینت

فهرست مطالب

انتخاب رنگ مناسب برای کابینت آشپزخانه یکی از جنبه های مهم در طراحی دکوراسیون داخلی است. لازم است بدانید ترکیب رنگ کابینت ها محدود به رنگ سفید و طرح های چوبی نمی شود و امروزه بسیاری از رنگ های خاص و سفارشی دیگر نیز محبوبیت زیادی دارند. در این مقاله قصد داریم رنگ های ترند و محبوب کابینت آشپزخانه را بررسی کنیم.

رنگ های خاص و محبوب کابینت آشپزخانه

 سفید

سفید همچنان محبوب ترین رنگ برای کابینت آشپزخانه است.  کابینت های سفید جاودانه هستند و برای ارزش فروش مجدد انتخابی عالی هستند.

آبی

سال 2021 سال آبی بوده است، هر گونه تنوع آبی، از آبی روشن/خاکستری تا آبی پررنگ، تیره و سرمه ای.  این رنگ آرامش بخش برای چشم راحت است و به خوبی با طرح های بسیاری ترکیب می شود.

 سبز

هر گونه رنگ سبز در حال افزایش بوده است، از رنگ سبز روشن تا سبز شکاری.  برخی از سبز ها می توانند ظاهری قدیمی داشته باشند، در حالی که برخی دیگر جذابیت مدرن تری دارند.

 خاکستری زغالی

سایه های خاموش خاکستری زغالی بسیار محبوب هستند، همچنین سایه های خاموش سبز زیتونی/خاکستری، خاکستری تخته سنگ و آبی تیره/خاکستری.  بسیاری این رنگ ها را به عنوان سبکی برای جزیره آشپزخانه خود انتخاب می کنند.

کرم

رنگ کرم  رنگ‌های خنثی گرم از کرم تا مایل به رنگ تیره پررنگ را شامل می شوند.

رنگ ترند کابینت

انتخاب طراح برای رنگ کابینت محبوب چیست؟

خوب، جای تعجب نیست… کابینت سفید کلاسیک همچنان رنگ کابینت شماره 1 برای آشپزخانه ها در سال 2022 و بعد از آن خواهد بود.

رنگ سفید شفاف و تمیز است، هر آشپزخانه ای را روشن می کند و به احتمال زیاد هرگز از مد نمی افتد.

سبز  طبیعی و ارگانیک

طراحان از ترکیب سایه های گرم سبز با عناصر چوب طبیعی مانند بلوط و گردو در سال 2022 و حتی سالهای آتی هیجان زده خواهند بود.

خاکستری مات

سایه های تیره خاکستری نیز در اکنون و در سال های آتی مورد توجه خواهد بود.  چه طراحی یک آشپزخانه سفید با تم خاکستری مات، چه ترکیب کابینت های خاکستری با طراحی خاکی تر، این روند داغ خواهد بود!  ظاهری مدرن دارد و بسیار شیک است.

آبی

ما می خواهیم سایه های بسیار پر جنب و جوش آبی را به عنوان “پاپ” رنگ در طراحی آشپزخانه ببینیم.  این می تواند یک رنگ تمام عیار یا به عنوان یک رنگ برجسته برای یک جزیره یا هود باشد.

 قرمز

در سال 2022 به انواع رنگ‌های گرم، غنی و قرمز توجه داشته باشید. به نظر می‌رسد قرمز اولین حضور خود را خواهد داشت و این رنگی است که توجه را می‌طلبد.  همچنین ممکن است سایه‌های قرمز را در کابینت‌های پایه یا جزایر آشپزخانه به‌عنوان رنگ‌آمیزی مشاهده کنید.

اگر قصد جابه‌جایی دارم چه رنگ‌هایی را باید انتخاب کنم؟

اگر قصد ندارید در خانه فعلی خود بمانید، فروش مجدد و خریداران آینده را در نظر داشته باشید.  پیشنهاد می‌کنم کابینت نئوکلاسیک با رنگ سفید یا رنگ‌های خنثی روشن را انتخاب کنید.  همیشه می‌توانید رنگ‌هایی را اضافه کنید تا ظاهر و حس آشپزخانه خود را بهتر کنید، بدون اینکه بودجه یا سبک خود را به خطر بیندازید.

مطلب پیشنهادی:
انواع طراحی آشپزخانه

 اگر خانه فعلی من خانه ابدی من باشد چه رنگی را انتخاب کنم؟

اگر اینجا خانه ابدی شماست، از آن لذت ببرید و در مورد رنگ های مختلف کابینت که برای شما جذاب هستند فکر کنید.  شما قرار است زمان زیادی را در آشپزخانه خود با خانواده و دوستان سپری کنید.  آن را مال خودت کن  آشپزخانه شما می تواند و باید منحصر به فرد باشد، فضایی که منعکس کننده سبک شما باشد و رنگی که شما را بیشتر خوشحال می کند!

آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن