بهترین متریال برای میز اداری

بهترین متریال برای میز اداری

فهرست مطالب

خرید میز اداری یک کار چالش برانگیز است، به خصوص برای افرادی که به دنبال یک شریک طولانی مدت هستند.  چندین چیز وجود دارد که قبل از خرید میز باید آنها را ارزیابی کنید.  از جمله بارزترین آنها جزئیات مربوط به مواد میز است که برای ساخت آن استفاده می شود.

از آنجایی که مردم از بهترین مواد برای دسکتاپ آگاه نیستند، اغلب در نهایت یک میز غیر قابل اعتماد خریداری می کنند.  بنابراین، قبل از خرید باید آن را ارزیابی کنید.  مسئله واضح در اینجا عدم آگاهی در مورد بهترین چوب برای میز است.  کاربرانی که نمی دانند کدام ماده ایده آل است، در نهایت میز اشتباهی را خریداری می کنند.

آیا می خواهید در نهایت مانند آن دسته از کارمندان اداری شوید که از انتخاب خود ناراضی هستند زیرا جزئیات مواد مناسب میز را نمی دانستند؟  احتمالا نه.

بنابراین، جزئیات مربوط به بهترین مواد میز اداری را که در زیر مورد بحث قرار داده ایم، بررسی کنید.  این مقاله به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

متریال مناسب برای قاب میز اداری

هنگامی که قصد خرید هر میز اداری حرفه ای را دارید، دو موردی که باید ارزیابی کنید مواد مورد استفاده برای ساخت قاب آن و متریال روی میز آن است.  اول از همه، اجازه دهید نگاهی به جزئیات مواد قاب میز بیاندازیم.

 فولاد

قاب های فولادی چیزی است که بیشتر روی هر میز ایستاده دیگری متوجه آن خواهید شد.  در اکثر مواقع، برای محافظت و افزودن سبک، با رنگ پوشانده می شوند.  از آنجایی که فولاد یک ماده سنگین است، می تواند حداکثر فشار را تحمل کند و پایه ای بادوام برای شما فراهم کند.  بنابراین، ما قاب فولادی را برای هر میز اداری ترجیح می دهیم.

 آلومینیوم

دومین ماده ترجیحی برای قاب میز آلومینیوم است.  مانند یک قاب فولادی جامد، آلومینیوم نیز ماده ای محکم است که می توانید به آن اعتماد کنید.  این قاب ها می توانند میز شما را نگه دارند و همچنین می توانند به عنوان یک شریک طولانی مدت در نظر گرفته شوند.

 چوب

چوب نسبت به دو مورد بالا دارای مقاومت کمتری است.  با این حال، برخی از میزهای سنتی شیک را خواهید دید که دارای قاب چوبی هستند.  وقتی در مورد چوب صحبت می کنیم، تنوع گسترده ای در انواع چوب های موجود در بازار وجود دارد.

از چوب بلوط گرفته تا گردو و بامبو، این فهرست طولانی است.  می توانید چند میز اداری مدرن با قاب چوبی نیز پیدا کنید.  از نظر دوام نیز این ماده انتخاب خوبی است.  با این حال، قاب های فولادی در صدر فهرست قرار دارند.

 متریال مناسب رویه میز اداری

اگر به بازار بروید، تقریباً هر دسکتاپ را با استفاده از مواد متفاوتی خواهید یافت.  از آنجایی که سوال اینجا در مورد بهترین مواد میز است، ما فقط مواردی را که ایده آل هستند به اشتراک گذاشته ایم.  بنابراین، بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

 چوب جامد

میز چوب جامد یا چوب سخت بهترین متریال برای رومیزی است.  چوب سخت بادوام ترین گزینه است و به عنوان یک شریک طولانی مدت شناخته شده است.  چوب طبیعی در اشکال مختلف موجود است، بنابراین ظاهری منحصر به فرد به دفتر شما می بخشد.

مطلب پیشنهادی:
نکاتی برای تغییر دکوراسیون دفتر کار قدیمی

اشکال مختلفی از چوب های جامد وجود دارد که می توانید آنها را در نظر بگیرید.  با این حال، بهترین در بین همه چوب بلوط است.  بنابراین، رفتن به سمت میز  بلوط یک تصمیم ایده آل خواهد بود.

 ام دی اف

تقریباً هر میز ایستاده دیگری این روزها با استفاده از چوب ام دی اف ساخته می شود. ام دی اف  یک تخته فیبر با چگالی متوسط ​​است که از چسباندن و جدا کردن ضایعات چوب ریز آسیاب شده ساخته می شود.  از آنجایی که این ماده بعداً از یک فشار بالا عبور می کند، به عنوان محصول نهایی تبدیل به یک ماده بسیار بادوام می شود.

نکته جالب در مورد این ماده سبک وزن بودن آن است، بنابراین حمل چنین میزی از جایی به مکان دیگر آسان تر می شود.  به همین دلیل است که می توانید به سراغ میزهایی با رویه چوبی ام دی اف بروید.

 میز بامبو

بامبو یکی از مستحکم ترین انواع چوب طبیعی است، بنابراین میزهایی که با استفاده از این ماده طراحی می شوند به همان اندازه میزهای چوب جامد خوب هستند.  واقعیت جالب در مورد میزهای بامبو این است که این ماده حدود 40 درصد قوی تر از چوب بلوط است و از چوب سخت اقتصادی تر است.

بنابراین داشتن یک میز بامبو می تواند انتخاب خوبی باشد.

 میز شیشه ای

اگر شما هم جزو آن دسته از کارمندان اداری هستید که بیش از هر چیز شیک پوشی می کنید، می توانید به خرید یک میز با روکش شیشه ای فکر کنید.  میزهای شیشه ای معمولا شفاف هستند، به همین دلیل اتاق اداری شما را بزرگتر و تمیزتر نشان می دهند.  علاوه بر این، این میزها در برابر تغییرات دمایی بالاتر مقاوم هستند و از نظر زیبایی، ظاهری جذاب دارند، بنابراین در کل می‌توان آنها را گزینه‌ای عالی در نظر گرفت.

 لمینت با فشار بالا

نوع ارزان‌تری از رومیزی که ممکن است در بازار پیدا کنید، لمینت پرفشار است.  چنین رومیزی با استخراج و ترکیب چندین لایه الیاف سلولزی از چوب جوان ساخته می شود.  سپس این میزها تحت فشار زیاد قرار می گیرند تا دوام بیشتری داشته باشند.  به طور کلی، این دسکتاپ ها ظاهر منحصر به فردی دارند و می توانند انتخاب قابل توجهی به عنوان رومیزی باشند.

 نتیجه

در پایان، ما به برخی از بهترین مواد میز از نظر میز و قاب میز اشاره کردیم تا به شما ایده دهیم که چه چیزی برای شما مناسب است.  اگرچه بازار چندین گزینه دیگر نیز دارد، اما ما فقط مواردی را به اشتراک گذاشته‌ایم که معمولاً خریداری می‌شوند و نظرات خوبی دارند.  امیدواریم از خواندن لذت برده باشید و ایده ای در مورد بهترین متریال میز اداری داشته باشید.

آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن