اشتباهات رایج در نوسازی آشپزخانه

کابینت ممبران | کد 2650K

فهرست مطالب

اگر در حال برنامه ریزی برای بازسازی آشپزخانه هستید، مطمئنا هیجان زده بوده و آماده شروع کار هستید.  با این حال، باید به شما یادآوری کنم – بازسازی آشپزخانه، یا هر نوع بازسازی خانه، یک پروژه بزرگ است.  در حالی که بازسازی آشپزخانه هم زمان بر و هم پرهزینه است، اما اگر به خوبی برنامه ریزی نشود، آشپزخانه مورد نظر شما نخواهد شد.

برای اطمینان از اینکه آشپزخانه رویایی خود را نابود نمی کنید، 5 اشتباه رایج در بازسازی آشپزخانه را یاد بگیرید.  به این ترتیب می توانید از اشتباهات مشابه جلوگیری کنید و در مسیر ایجاد آشپزخانه مورد نظر خود قدم بردارید.

 پنج اشتباه رایج در نوسازی آشپزخانه

نداشتن فضای کافی روی کابینت

من متوجه شده ام که بزرگترین اشتباهی که می بینم مردم هنگام طراحی آشپزخانه در پرث مرتکب می شوند، نداشتن فضای کافی روی کابینت آشپزخانه است.  شما نباید این اشتباه را انجام دهید.  طراحی آشپزخانه شما باید بسیار کاربردی باشد و قبل از انجام هر کار بازسازی باید برای آن برنامه ریزی کنید.

برای جلوگیری از این اشتباه، همیشه هنگام برنامه ریزی برای بازسازی، گردش کار خود را در نظر بگیرید.  شما باید فضای روی میز را در دو طرف اجاق گاز خود به حداکثر برسانید.  از قرار دادن اجاق گاز خود در کنار دیوار خودداری کنید و هرگز در کناره های اجاق گاز خود کابینت نسازید.  شما اغلب نیاز به قرار دادن سریع ظروف داغ در اطراف اجاق گاز خود بوده و می خواهید یک فضای قرارگیری تا حد امکان نزدیک باشد.

همچنین مطمئن شوید که میز آشپزخانه شما کاربردی است و حداکثر فضای کاری را در اختیار شما قرار می دهد.  رویه کابینت شما باید فضای کافی برای انجام وظایف آشپزخانه خود را به راحتی فراهم کند.

نصب سینک در جزیره

در آشپزخانه هایی که دارای جزیره هستند، اغلب می بینم که افراد به اشتباه سینک خود را در جزیره نصب می کنند.  این جزیره نقطه کانونی یک آشپزخانه است و اغلب به عنوان منطقه غذاخوری موقت استفاده می شود.  قبل از شروع به بازسازی آشپزخانه خود، نحوه استفاده از  جزیره آشپزخانه  را در نظر بگیرید.

اگر روی جزیره خود سینک نصب کنید، به زودی متوجه خواهید شد که نامرتب می شود.  علاوه بر این، ظروف کثیف و لوازم جانبی به ناچار در این منطقه انباشته می شوند.  جزیره شما باید تمیز، بدون مانع و صرفاً برای آماده سازی یا غذا خوردن نگهداری شود.

blank

  نداشتن پریز برق کافی

با وجود تمام وسایل آشپزخانه کوچک که امروزه در دسترس هستند، معمولا آشپزخانه دارای مجموعه ای از دستگاه ها است.  با این حال، من اغلب از اینکه چه تعداد از مردم نتوانسته اند مقدار کافی پریز برق را برای نیازهای خود قرار دهند شگفت زده می شوم.  بسیاری از مردم فکر می کنند که فقط یک یا دو خروجی کافی است، اما این هرگز جواب نمی دهد.

قبل از شروع ساخت آشپزخانه رویایی خود، حتماً پریزهای برق را در نظر بگیرید.  پریزهای متعدد به شما کمک می کند تا با لوازم کوچک آشپزخانه خود را به طور همزمان و به راحتی کار کنید.

  مسدود نگه داشتن “مثلث کار”.

شلوغ ترین قسمت های آشپزخانه شامل اجاق گاز، یخچال و سینک ظرفشویی است.  این ناحیه اغلب به عنوان مثلث کار نامیده می شود و باید آن را عاری از هرگونه انسداد نگه داشت.  با این حال، من مشتریان زیادی را ملاقات کرده ام که اهمیت مثلث کار را با هم نادیده گرفته اند.  اگر این کار را انجام دهید مطمئنا آشپزخانه رویایی شما خراب خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:
رنگ های نامناسب برای کابینت آشپزخانه

اجتناب از این اشتباه بسیار ساده است.  هنگام طراحی آشپزخانه فقط مطمئن شوید که مثلث کاری شما دسترسی بدون مانع به هر سه مکان را ارائه می دهد.  دسترسی آسان به این مناطق گردش کار بهتری را ارائه می دهد و می توانید کارآمدتر کار کنید.

نداشتن فضای کافی برای ذخیره سازی

در آشپزخانه ای که کابینت کافی برای گنجاندن همه لوازم وجود ندارد، ممکن است همه چیز به سرعت درهم و برهم شود.

خوشبختانه با کمی برنامه ریزی به راحتی از این اشتباه جلوگیری خواهید کرد.  هنگام طراحی آشپزخانه رویایی خود، مطمئن شوید که تا حد امکان کابینت و انباری بزرگ را در نظر بگیرید.  کابینت ها بهترین فضا را برای نگهداری اقلام بزرگ و ضخیم ارائه می دهند و باید با اهمیت در نظر گرفته شوند.

نتیجه

هنگامی که می خواهید آشپزخانه خود را بازسازی کنید، برخی از اشتباهات اساسی وجود دارد که باید از آنها اجتناب کرد.  این اشتباهات شامل نداشتن فضای کافی روی کابینت، نصب سینک در جزیره، نصب نکردن پریز برق کافی، مسدود نگه داشتن مثلث کار و نداشتن فضای ذخیره سازی کافی است.  با اجتناب از این اشتباهات، شانس بسیار بیشتری برای ساخت آشپزخانه رویایی خود خواهید داشت.

آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن