ملاحظات مهم برای انتخاب اندازه و سایز مناسب میز پذیرش

میز پذیرش | کد 800T

فهرست مطالب

مردم می توانند اولین برداشت خود را از کسب و کار شما در عرض تنها هفت ثانیه داشته باشند و یکی از اولین چیزهایی که در این مدت کوتاه می بینند، میز پذیرش شما است.  شما می خواهید میز پذیرش شما متناسب با تصویر برند شما و یک مبلمان بسیار کاربردی باشد تا بتوانید به راحتی از مهمانان پذیرایی کنید. چه در حال تجهیز یک دفتر کار از ابتدا باشید یا یک لابی خسته و قدیمی را ارتقا دهید، ما اینجا هستیم تا با راهنمایی و  ملاحظات مهم برای انتخاب اندازه و سایز مناسب میز پذیرش برای خرید یک میز پذیرش جدید کمک کنیم.  در این مقاله ملاحظات مختلفی را برای خرید یک میز پذیرایی بررسی خواهیم کرد.

 ملاحظات مهم برای انتخاب میز پذیرش

هنگام خرید مبلمان و میز پذیرش باید به دو نکته اصلی توجه کرد: زیبایی شناسی و عملکرد.  انتخاب یک میز پذیرش در دکوراسیون اداری شامل در نظر گرفتن محدودیت های بودجه ای شما نیز می شود، اما در حالت ایده آل، شما میزی می خواهید که ظاهر و کارکرد آن به دلخواه شما باشد.

 زیبایی شناسی

میز پذیرش شما یک نقطه کانونی در دفتر شما است و می تواند برای اولین برداشتی که مشتریان در مورد کسب و کار شما ایجاد می کنند، مرکزی باشد.  این بدان معناست که شما یک میز پذیرش جذاب می خواهید که نشان دهنده برند شما باشد.  نکاتی که در هنگام خرید میز پذیرش باید در نظر گرفته شود شامل موارد زیر است.

 جنس:

میزهای پذیرایی دارای مواد مختلفی از جمله چوب جامد، لمینت و فلز هستند.  میزهای چوبی و لمینت با روکش چوب رنگ‌آمیزی ظاهری سنتی یا ارگانیک دارند، در حالی که پانل‌ها ، فلز و لمینت‌های تک رنگ ممکن است مدرن‌تر به نظر برسند.

شکل و اندازه:

شکل و اندازه میز پذیرش شما نیز بر ظاهر کلی آن تأثیر می گذارد.  یک میز بزرگ ممکن است حیرت انگیز به نظر برسد، در حالی که میز بسیار کوچک ممکن است ضعیف باشد.  میزهای پذیرایی نیز در اشکال مختلفی تولید می شوند.  بیشتر میزها مستطیل شکل هستند، اما می‌توانید اشکال سیال با ظاهری غیرعادی‌تر و امروزی را نیز پیدا کنید.

 جزئیات طراحی:

جدا از شکل، اندازه و موادی که در یک میز پذیرش قرار می گیرد، سایر جزئیات طراحی بر زیبایی میز تأثیر می گذارد.  به عنوان مثال، یک میز با قالب های معماری آراسته تر به نظر می رسد، در حالی که میزی با خطوط تمیز و سطوح صاف، شیک تر و مینیمال به نظر می رسد.  همچنین ممکن است میزهایی با تزئینات فلزی یا رویه های شیشه ای پیدا کنید که به جذابیت بصری می افزایند.

میز پذیرش | کد 755T

عملکرد

شما باید مطمئن شوید که میز پذیرش شما هم برای پذیرش و هم برای مشتریان کارآمد است.  کسب‌وکارهای مختلف از میزهای پذیرش متفاوت استفاده می‌کنند، بنابراین بسیار مهم است که در نظر داشته باشید که چگونه به میز پذیرش خود برای کار کردن نیاز دارید.  به کارهایی که مسئول پذیرش باید پشت میز انجام دهند و نحوه تعامل مشتریان با آن فکر کنید.  در اینجا چند جنبه کاربردی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

مطلب پیشنهادی:
مقایسه جزیره اشپزخانه و میز نهارخوری آشپزخانه

  فضای ذخیره سازی:

در سمت پذیرایی میز، باید نوعی فضای ذخیره سازی، مانند قفسه ها و کشوها وجود داشته باشد.  اینها می توانند به مسئول پذیرش اجازه دهند اقلام شخصی، لوازم اداری و فایل ها را دور از چشم ذخیره کند.  دسترسی آسان به میز پذیرش مخصوصاً برای برخی از صنایع که در آن مسئولین پذیرش باید پرونده مشتری یا بیمار را هنگام تحویل گرفتن تحویل بگیرند بسیار مهم است.  مطمئن شوید که یک میز با فضای مناسب انتخاب کرده اید.

  فضای کانتر:

میز پذیرش ایده آل باید سطح زیادی را هم برای پذیرش و هم برای بازدیدکنندگان داشته باشد.  اگر قصد دارید تابلوها، تبلیغات یا قطعات تزئینی را روی میز پذیرش خود به نمایش بگذارید، فضای کافی برای این وسایل و فضای کافی برای تعامل بین مهمانان و مسئول پذیرش در نظر بگیرید.

  ارگونومی:

شما همچنین باید در نظر بگیرید که میز چقدر برای پذیرایی راحت خواهد بود.  در نظر بگیرید که چگونه باید مهمانداران و مهمانان در اطراف میز حرکت کنند و اطمینان حاصل کنید که میز ارتفاع، شکل و چیدمان مناسبی را برای این کار ارائه می دهد.

انتخاب اندازه مناسب میز پذیرش

میزهای پذیرش در طیف وسیعی از اندازه ها هستند که مناسب مشاغل مختلف و مناطق مختلف پذیرش هستند.  راز این است که تعیین کنید کدام یک برای دفتر شما منطقی تر است.

وقتی صحبت از ارتفاع به میان می‌آید، این جنبه از میزهای پذیرش نسبتاً استاندارد است، بنابراین لازم نیست در مورد ارتفاع یک میز پذیرش دردسر داشته باشید.  بهترین ارتفاع میز پذیرش برای اکثر دفاتر، ترکیبی از دو ارتفاع است: یکی برای تعامل با مشتریان ایستاده و دیگری برای کار در حالت نشسته.  قسمت بالاتر معمولاً ارتفاع میله استاندارد، حدود 1متر تا 106سانتی متر، و قسمت پایین ارتفاع میز استاندارد، حدود 71 تا 76 سانتی متراست.

بسیاری از میزهای پذیرش همچنین دارای سطح میز کوتاه تری در پشت هستند تا پذیرندگان در هنگام نشستن از آن استفاده کنند، اگرچه برخی ممکن است امکان ایستادن را داشته باشند.  بسیاری از میزهای پذیرش این ارتفاع پایین تر را به سمت سطح ارتفاع میله گسترش می دهند تا مهمانان کوتاه قدتر یا افراد خاص ویلچر را در خود جای دهند.

 طول میز پذیرش

وقتی صحبت از اندازه می شود، طول دغدغه اصلی است.  می خواهید میز پذیرش شما چقدر طول داشته باشد؟  برای تعیین این موضوع، موارد زیر را که باید در هنگام خرید میز پذیرش در نظر بگیرید، رعایت کنید.

  چه تعداد کارمند نیاز دارید؟

ابتدا در نظر بگیرید که چه تعداد کارمند باید در هر لحظه به راحتی پشت میز قرار گیرند.

اگر یک مسئول پذیرش دارید، می‌توانید یک میز کوچک‌تر تهیه کنید، اما اگر نیاز به جا دادن دو کارمند دارید، باید از بین میزهای پذیرش دو نفره انتخاب کنید.

 در یک زمان از چند مهمان پذیرایی خواهید کرد؟

اگر به فضایی برای کمک به بیش از یک نفر در یک زمان نیاز دارید، دلیل دیگری برای در نظر گرفتن میز پذیرش طویل تر است.  به عنوان مثال، میزهای پذیرش در لابی هتل ها به اندازه کافی جادار هستند تا کارمندان بتوانند به چندین مهمان به طور همزمان در ورود، خروج یا سایر نیازها کمک کنند.  در یک دفتر، ممکن است فقط به فضای کافی برای تعامل با یک مهمان در هر زمان نیاز داشته باشید، یا ممکن است به فضایی نیاز داشته باشید تا یک نفر مدارک را پر کند در حالی که مسئول پذیرش به شخص دیگری کمک می کند.

مطلب پیشنهادی:
انتخاب صحیح رنگ کابینت آشپزخانه

چقدر اتاق درسالن پذیرش خود دارید؟

یکی دیگر از دغدغه های اصلی باید این باشد که با چه فضایی کار کنید.  اگر فضای پذیرایی شما کوچک است، یک میز بزرگ به احتمال زیاد باعث می شود اتاق خیلی تنگ شود.  یک میز پذیرش کوچک بهتر جا می شود و ممکن است به اتاق کمک کند بزرگتر به نظر برسد.  از سوی دیگر، یک لابی یا محوطه انتظار بزرگ، یک میز کوچک را کوچکتر می کند.  ممکن است بخواهید مبلمان قابل توجه تری را برای این مکان ها انتخاب کنید، حتی اگر فقط به دلایل زیبایی شناسی باشد.

 آیا به یک میز قابل تنظیم نیاز دارید؟

اگر مطمئن نیستید که چه اندازه میز پذیرش نیاز دارید یا می خواهید بتوانید آن را مطابق با نیاز خود تغییر دهید، یک گزینه مدولار را در نظر بگیرید.  ایستگاه‌های پذیرش مدولار ما به شما این امکان را می‌دهند که هر زمان که بخواهید با افزودن یا حذف پانل‌ها، اندازه میز را به سرعت تغییر دهید.

در متن بالا تمامی نکات مهم که لازم است در خصوص انتخاب سایز مناسب میز پذیرش بدانید را بررسی کردیم.آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن