ویژگی های طراحی آشپزخانه مدرن

طراحی آشپزخانه مدرن

فهرست مطالب

طراحی آشپزخانه مدرن لزوماً به معنای نمایی ساده نیست.  با وجود گزینه های بسیار زیاد برای سخت افزار کابینت آشپزخانه، کاشی پشت، نورپردازی و کفپوش می توان آشپزخانه ای مدرن با عناصر کاربردی طراحی کرده که به سبک کلی خانه نیز می افزاید.  برای ایجاد یک آشپزخانه مدرن جذاب و جالب، بافت های طبیعی و رنگ های مختلف را آزمایش کنید.  در این مقاله ویژگی ها و ایده های مختلف از آشپزخانه مدرن را مطالعه خواهید کرد.

طراحی آشپزخانه مدرن

ایده ها و ویژگی های آشپزخانه مدرن

 آشپزخانه مدرن با کنتراست بالا

کابینت های تیره در طراحی آشپزخانه مدرن محبوب هستند.  رنگ قهوه ای تیره و رنگ مات به کابینت های تیره نمایی غنی می بخشد و لوازم و وسایل سرد را که اغلب در آشپزخانه های مدرن یافت می شوند گرم می کند. در حالی که براق و مدرن نیز به نظر می رسند.

طراحی آشپزخانه مدرن

 

 فولاد ضد زنگ

فولاد ضد زنگ تمیز و مدرن یک سطح عالی برای آشپزخانه است.  لوازم استیل ضد زنگ، شیرآلات، سخت افزار و حتی سینک های آشپزخانه مدرن جلوه ای زیبا رقم می زنند.  از آنجا که بسیاری از انواع محصولات با روکش فولادی ضد زنگ در دسترس هستند، حتی می توان مواد را در یک طراحی کوچک آشپزخانه مدرن ترکیب کرد.

طراحی آشپزخانه مدرن

 چوب روشن

چوب روشن به ویژه هنگامی که با فولاد ضد زنگ ترکیب می شود، در طراحی آشپزخانه مدرن فضایی صنعتی ایجاد می کند.  کابینت ها،کف ها، جزیره اشپزخانه  یا حتی میزهای قصابی می توانند گرمای چوب روشن را به ارمغان بیاورند.  کابینت آشپزخانه روشن و مدرن را با عناصر تیره تر در طول طراحی متعادل کنید.  در این آشپزخانه مدرن کاشی های تیره، سقفی با روکش های بلند و کابینت های چوبی روشن جذابیت امروزی زیبایی رقم می زنند.

طراحی آشپزخانه مدرن

 رویه کابینت مرمر

رویه کابینت تخته سنگ مرمر سفید شیک و در عین حال مقاوم هستند.  مرمر اغلب دارای رگه های طوسی خاکستری در الگوی طبیعی است که به خوبی با عناصر معاصر جفت می شود.  سطوح مرمر متخلخل هستند، بنابراین برای جلوگیری از ایجاد لکه بلافاصله مواد نشت شده را پاک کنید و هرگز غذا را مستقیماً روی میز نریزید.

طراحی آشپزخانه مدرن

 کابینت های رنگارنگ

یکی دیگر از روندهای محبوب طراحی مدرن، رنگ آمیزی کابینت ها با رنگی سفارشی است.  بقیه طراحی آشپزخانه اغلب خنثی است تا از فشردن فضا جلوگیری شود.  نارنجی تیره، سبز زمردی، آبی سرمه ای از رنگ های سرگرم کننده ای هستند که وقتی با سخت افزار و سطوح کاری شیک همراه می شوند، همچنان مدرن به نظر می رسند.  این ایده یک عنصر آسان برای امتحان در چیدمان آشپزخانه مدرن است.

طراحی آشپزخانه مدرن

 وسایل با اشکال هندسی مختلف

وسایل روشنایی، اعم از لوستر بزرگ یا آویزهای متعدد بر روی جزیره، می توانند فوراً سبک مدرن را به آشپزخانه اضافه کنند.  طراحی با اشکال هندسی و خطوط تمیز، از محبوبیت خاصی برخورداراست.  وسایل روشنایی با عناصر گرد راهی عالی برای شکستن لبه های ساده و مربع شکل آشپزخانه مدرن و افزودن نرمی است.  مبلمان مدرن آشپزخانه مانند میزهای گرد نیز می تواند طراحی را ملایم کند.

طراحی آشپزخانه مدرن

 کاشی سفید آجری شکل

کاشی سفید آجری به دلیل در دسترس بودن برای بسیاری از سبک های مختلف آشپزخانه کار می کند.  خطوط واضح و سطح براق این کاشی به خوبی با ظاهر ساده دکوراسیون آشپزخانه مدرن هماهنگ است. دیوارهای تمام سفید فضا را بازتر نشان می دهند و آن را به گزینه ای مناسب برای طراحی مدرن آشپزخانه کوچک تبدیل می کنند.

مطلب پیشنهادی:
انواع مختلف مبلمان اداری

طراحی آشپزخانه مدرن

 قفسه بندی باز

قفسه های باز به عنوان فضایی برای ذخیره سازی و دکوراسیون عمل می کند. تبدیل کابینت به قفسه بندی باز، سنگینی درهای کابینت را از بین می برد و آشپزخانه ای را بزرگ تر می کند.

 آشپزخانه با کاشی چند رنگ

کاشی های موزاییک رنگارنگ خطوط تمیز سبک مدرن را حفظ کرده و گرما و درخشندگی را اضافه می کنند.  چه طرحی را انتخاب کنید که دارای یک رنگ باشد یا چند ، کاشی موزاییک راهی آسان برای اتصال عناصر رنگی  به یک طراحی آشپزخانه مدرن خنثی است.

طراحی آشپزخانه مدرن-قفسه بندی باز

در متن بالا ویژگی های بارز آشپزخانه مدرن را مطالعه کردید و نمونه های متفاوتی از آن را مشاهده کردید.

آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن