نکات مهم در طراحی میز پذریرش و فضای اطراف آن

میز پذیرش

فهرست مطالب

یک منطقه پپذیرش باید اولین برداشت مثبت را به بازدیدکنندگان بدهد و پیام درستی را در مورد شرکت شما ارسال کند.  همچنین فضایی است که کارکنان هر روز در آن قدم می زنند و باید لحن را برای روز کاری تنظیم کنند.  میز پذیرش، مبلمان، آثار هنری و کفپوش ها همه باید با هم ترکیب شوند تا تصویر مناسبی را ارائه دهند.

یکی از اولین سؤالاتی که هنگام طراحی منطقه پذیرش پرسیده می شود این است که افراد چقدر بازدیدکننده دارند و چه مدت منتظر دیدن کسی هستند.  سپس، می‌توان آنها را در تصمیم‌گیری‌ها راهنمایی کرد، مانند اینکه چقدر صندلی مناسب است، چه نوع صندلی و چه مقدار اثر هنری مورد نیاز است.  اگر مشتریان برای مدت طولانی در یک بخش پذیرش بنشینند، پس شما می خواهید صندلی راحت تری داشته باشید، چیزی که از نظر بصری برای آنها جالب است و ممکن است چیزی مانند ایستگاه قهوه داشته باشید.  بنابراین درک نحوه استفاده از فضا بسیار مهم است. در ادامه این مقاله نکات مهم در طراحی میز پذریرش و فضای اطراف آن را بررسی خواهیم کرد.

میز پذیرش

وارد مهم در طراحی میز و منطقه پذیرش

 یک چیدمان کاملاً سنجیده

قسمت پذیرش باید تمیز و بدون شلوغی باشد و اثاثیه آن به گونه ای باشد که به همراه بازدیدکنندگان با هم شلوغ نشوند، اما به اندازه کافی نزدیک باشند تا محیطی دلپذیر ایجاد کنند.  میز پذیرش را به گونه ای قرار دهید که رو به درب ورودی باشد، اما به اندازه کافی دور باشد تا به عنوان مانعی برای فضا عمل نکند.  اطمینان حاصل کنید که میز پذیرش شما دارای فضای ذخیره‌سازی کافی است و سعی کنید قسمت پذیرش را بسته نگه دارید تا بسته‌ها و تحویل‌ها را در کنار خود قرار دهید.

منطقه پذیرش به مشتریان شما درک خوبی از موضوع دفتر شما می دهد.  ما به مشتریان خود توصیه می کنیم با توجه به اولین برداشت ها، فضاهای پذیرایی را در نظر بگیرند!

 اثاثیه راحت و شیک

مبلمان و آثار هنری باید سبک کلی و طرح رنگ بقیه دفتر را منعکس کند.  میز پذیرش در مرکز قرار دارد.  برای تعداد بازدیدکنندگانی که شرکت شما در هر زمان خاص ممکن است داشته باشد، صندلی کافی فراهم کنید.  آثار هنری باید ذوق زده باشند و به اندازه کافی نمایش داده شوند.

میزهایی که می بینیم بسیار مدرن هستند. طرح‌های میز چند سطحی وجود دارند که شبیه مجسمه‌های جالب و مدرن هستند.  میزهای خطی نیز محبوب هستند.  برای افزودن کمی سبک، پلکسی گلاس را در طراحی میز خود اضافه می کنیم، نور پس زمینه را اضافه می کنیم و لوگوی شرکت را بهتر است در قسمت جلویی قرار داد.

 نام تجاری شرکت

از محل پذیرش خود برای نشان دادن برند شرکت استفاده کنید.  اگر لوگوی شرکت به‌طور برجسته نشان داده نمی‌شود، از عناصر لوگو یا رنگ‌های مشابه برای گنجاندن در فضا استفاده کنید.

برندینگ واقعاً حیاتی است.  “این یک عنصر مهم از فرهنگ یک شرکت و چیزی است که آنها می خواهند به تصویر بکشند.  گره زدن در رنگ های لوگو در قسمت پذیرایی راه خوبی برای تقویت برند شرکت است.

مطلب پیشنهادی:
نکات مهم در انتخاب مناسب کابینت کنج آشپزخانه

 فضای مثبت

چه محل پذیرش شما پذیرای مشتریان جدید باشد یا تکراری یا کارمندان احتمالی، فضا باید حرفه ای، دلپذیر و شیک به نظر برسد.

گرایشی به سمت مناطق پذیرایی با لحن مسکونی وجود دارد تا مشتریان احساس کنند مورد استقبال قرار می‌گیرند.  “شما همچنین می خواهید محیطی را فراهم کنید که کارمندان در هنگام ورود به دفتر آرامش پیدا کنند.”

 فضای کاربردی

مبلمان باید برای کسب و کار خاص و مشتریانی که در حال خدمات رسانی هستند مناسب باشد.  نوری را نصب کنید که تابش خیره کننده ایجاد نکند، اما به اندازه کافی روشن باشد که بازدیدکنندگان بتوانند اسناد مورد نیاز را بخوانند و پر کنند.

هر ساختمانی دارای نور استاندارد است. با اضافه کردن وسایل منحصر به فرد مانند چراغ های آویز و لوسترها، چیزی با ویژگی های معماری جالب، نور شما را افزایش می دهد.

 دوام

کفپوش و اثاثیه باید بادوام باشد تا در برابر استفاده مکرر مقاومت کند و در برابر لکه مقاوم باشد.

در متن بالا نکات کوتاه و اساسی برای طراحی منطقه پذیرش و میز پذیرش را مطالعه کردید. آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن