نکات مهم در انتخاب کابینت های گلاس آشپزخانه

کابینت های گلاس آشپزخانه آرکا

فهرست مطالب

اگر قصد دارید آشپزخانه خود را بازسازی کنید، به خاطر داشته باشید که تزئینات کابینت می تواند تأثیر زیادی بر ظاهر کلی و احساس فضای شما بگذارد.  در چند سال گذشته، کابینت های های گلاس به دلیل جذابیت بصری چشمگیر، بسیار محبوب شده اند.

کابینت های گلاس  می تواند ظاهری شیک و مدرن به آشپزخانه شما ارائه دهد.  یک سطح براق در طیف گسترده ای از رنگ ها و مواد موجود است که به شما امکان می دهد ظاهر آشپزخانه خود را سفارشی کنید. در ادامه این مقاله به معرفی کابینت آشپزخانه های گلاس و مزایا و معایب آن می پردازیم.

کابینت آشپزخانه آرکا

 کابینت های آشپزخانه براق از چه چیزی ساخته می شوند؟

اکریلیک یک پلاستیک مصنوعی سخت  با کیفیت بالا است که اغلب به عنوان ورق و جایگزینی برای شیشه استفاده می شود و سطحی مقاوم در برابر خرد شدن ایجاد می کند.  کابینت های اکریلیک براق بسیار مناسب آشپزخانه هایی با سبک مدرن هستند.  آنها بازتابی مانند آینه را ارائه می دهند و به راحتی ترک نمی خورند یا لکه نمی شوند.

مزایا و معایب کابینت های گلاس آشپزخانه

 مزایای کابینت آشپزخانه های گلاس

 تمیز کردن آسان

هنگام انتخاب کابینت آشپزخانه، سهولت در تمیز کردن همیشه مورد توجه است.  بالاخره این آشپزخانه است و اتفاقات زیادی در این فضا رخ می دهد.

علائم و لکه های موجود در کابینت آشپزخانه براق را می توان با استفاده از یک پارچه مرطوب یا میکروفیبر پاک کرد.  این امر تلاش شما را برای تمیز نگه داشتن کابینت آشپزخانه به حداقل می رساند.

از آنجایی که فقط یک پارچه مرطوب برای از بین بردن همه لکه ها مورد نیاز است، زمان کمتری را صرف تمیز کردن کابینت های براق خود خواهید کرد.

نگهداری از این کابینت آشپزخانه نیز در مقایسه با سایر گزینه های کابینت آشپزخانه بسیار آسان است.  آنها نیازی به درمان یا آب بندی منظم ندارند.

بازتاب نور

سطح براق کابینت آشپزخانه جلوه ای شبیه به آینه را نشان می دهد که نور را منعکس می کند.  یک جلای براق، جلوه ای صاف را به ارمغان می آورد که نور را در سراسر آشپزخانه با الگوی زاویه ای پخش می کند.

هرچه جلای سطح بالاتر باشد، توانایی انعکاس نور بیشتر است. بنابراین، یک سطح براق برای کابینت آشپزخانه حداکثر بازتاب نور را دارد.  با حداکثر انعکاس نور، جلای براق کابینت آشپزخانه شما می تواند فضا را بزرگتر از آنچه که هست نشان دهد.

کابینت های های گلاس همچنین می توانند نور را منعکس کنند تا آشپزخانه بازتر و روشن تر به نظر برسد.  این بدان معناست که نواحی یا گوشه هایی در آشپزخانه شما که نور طبیعی کافی ندارند روشن تر خواهد بود.

 عملکرد ضد آب

کابینت های های گلاس دارای ویژگی های فوق العاده ضد آب هستند.  برای اینکه کابینت آشپزخانه خود را در برابر آب و رطوبت مقاوم کنید، نیازی به افزودن هیچگونه روش درمانی یا آب بندی ندارید.

سطح براق کابینت ها ممکن است علائم اثر انگشت را نشان دهد، اما روغن و آلودگی موجود در آشپزخانه را جذب نمی کند.  بنابراین، کابینت آشپزخانه براق برای آشپزخانه شما که رطوبت آن زیاد است ایده آل است.

مطلب پیشنهادی:
معرفی چهار سبک محبوب کابینت آشپزخانه

احساس لوکس مدرن

با طراحی و انتخاب رنگ مناسب، کابینت های براق آشپزخانه شما می توانند حسی مدرن و لوکس ایجاد کنند.

کابینت های گلاس هرگز از مد نمی افتند.  آنها در دهه 1970 محبوبیت زیادی پیدا کردند و امروزه هنوز ایده آل ترین گزینه برای کابینت آشپزخانه مدرن هستند.

کابینت های گلاس آشپزخانه

 معایب کابینت آشپزخانه های گلاس

 عیوب قابل مشاهده

نقص هایی که به راحتی قابل مشاهده هستند یکی از بزرگترین اشکال کابینت های آشپزخانه براق است.  آلودگی، اثر انگشت، خط و خش و لکه ها وقتی فوراً تمیز نشوند به راحتی قابل مشاهده هستند.

اگر همیشه وقت داشته باشید کابینت آشپزخانه را با ظاهر شدن نواقص تمیز کنید، این نقص های بصری معمولاً چنین دردسری ایجاد نمی کند.

هزینه اجرا

کابینت آشپزخانه براق می تواند گزینه ای گران قیمت باشد.  آنها یکی از محبوب ترین گزینه ها برای کابینت آشپزخانه هستند

 علائم خراش قابل توجه

کابینت های های گلاس مستعد خط خوردگی هستند.  سطوح صافی دارند بنابراین حتی خراش های کوچک را می توان به راحتی مشاهده کرد.  در حالی که تمیز کردن کابینت های براق آشپزخانه به آسانی امکان پذیر است، اما به تلاش بیشتری نیاز دارید تا مطمئن شوید هیچ ماده ای خشن به سطح جلای براق برخورد نمی کند.

نمی توان از اثر انگشت روی سطح کابینت اجتناب کرد، بنابراین هنگامی که آنها را تشخیص دادید باید تلاش بیشتری انجام دهید.  اثر انگشت های تمیز نشده می توانند زشت به نظر برسند.

مات یا براق: کدام رنگ برای کابینت آشپزخانه شما مناسب است؟

 

انتخاب بین کابینت آشپزخانه مات یا براق همیشه یک معضل است.  هر دو دکوراسیون گزینه های خوبی هستند که آشپزخانه شما را زیباتر و جذاب تر می کنند.

صرف نظر از جنس کابینت آشپزخانه، انتخاب مات یا براق بودن آن برای شما امکان پذیر است.  انتخاب پایان شما باید شامل زیبایی، عملکرد و دوام باشد.  همچنین باید در نظر بگیرید که تمیز کردن چقدر آسان یا دشوار است.

در متن بالا به معرفی کابینت آشپرخانه های گلاس و بررسی مزایا و معایب آن پرداختیم.

آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن