نکاتی برای تغییر دکوراسیون دفتر کار قدیمی

میز اداری

فهرست مطالب

شرکت‌های شیک و مد روز، مکان‌های کار قدیمی را برای معماری کلاسیک و احساس متمایز فضاها انتخاب می‌کنند.  اما این عناصر تنها در ایجاد محیط های کاری کاربردی پیش می روند.  نکته کلیدی این است که چگونه یک دفتر قدیمی را مدرن جلوه دهید تا در کنار قرار گرفتن جذابیت کلاسیک، حس مدرن داشته باشید.

چند ترفند ساده برای ترکیب قدیمی و جدید، سنتی با معاصر وجود دارد.  در این مقاله نکاتی برای تغییر دکوراسیون دفتر کار قدیمی و ایجاد ظاهری مدرن را بررسی می کنیم.

میز مدیریت

تغییر دکوراسیون دفتر کار قدیمی و ایجاد نمایی مدرن

به روز رسانی وسایل

نورپردازی و مجرای نوردهی کاندیدهای اصلی برای به روز رسانی در دفتری هستند که به سمت مدرن شدن می رود.  لامپ های فلورسنت را برای LED های نرم تر کنار بگذارید و وسایل فرسوده را با لهجه های مدرن و مینیمالیستی که فضا را تحسین می کنند، تعویض کنید.

فناوری را اضافه کنید

سریع ترین راه برای مدرن جلوه دادن یک دفتر کار، به روز رسانی فناوری است.  تلویزیون‌ها و صفحه‌نمایش‌های ویدیویی نصب شده تأثیر زیادی بر جای می‌گذارند.  پایه شارژ لپ تاپ یا تبلت می تواند بر ماهیت فضا تأثیر بگذارد.  برای برداشت گسترده تر، راهیابی دیجیتالی هم عملی و هم جذاب است.  حتی می‌توانید سربار کابل‌کشی شبکه در معرض دید را برای جلوه کامل فناوری اضافه کنید.

 سبزی را به ارمغان بیاورید

طراحی بیوفیلیک عنصر اصلی در دفاتر مدرن است.  همچنین این یک راه عالی برای ایجاد پل در فضای قدیمی محل کار و موضوعات طراحی مدرن است.  سبزی زنده را در سراسر دفتر به شکل گیاهان کف و رومیزی اضافه کنید.  در صورت امکان، چند سبد از گیاهان غیر گلدار را در سراسر دفتر آویزان کنید.  گیاهان خلق و خو را متعادل می کنند، رنگ را روشن می کنند و حتی به تصفیه هوا کمک می کنند.

هنر را معرفی کنید

یک تم هنری انتخاب کنید و در تغییر دکوراسیون محل کار خود به طرز عجیبی پیش بروید.  چه هنر التقاطی، سورئال، مدرن، صنعتی یا کلاسیک را انتخاب کنید، دکوراسیون دیوار را در سرتاسر محل کار پراکنده کنید.  محل کار در گذشته ممکن است دارای دیوارهای سفید بایر بوده باشد.  محل کار امروزی می تواند هر چیزی باشد.

دیوارها را گم کنید

در مورد دیوارها صحبت کنید، اگر به آنها نیاز ندارید، آنها را خراب کنید.  نه تنها متراژ جدید پیدا خواهید کرد، بلکه به زیبایی محیط کار مدرن نزدیکتر خواهید شد.  این یک کار بزرگ است که هزینه دارد، اما باز کردن پلان طبقه شما قطعاً دفتر مدرن را فریاد می زند.

یک تم مینیمالیستی انتخاب کنید

مانند انتخاب آثار هنری، روی تم طراحی دفتر کار کنید و به روشی مینیمالیستی به آن پایبند باشید.  به عنوان مثال، مبلمان مدولار را با خطوط تمیز یا سبک های صنعتی بر اساس زیبایی شناسی که مناسب برند شماست انتخاب کنید.  به سبک های ساده بچسبید و یک موضوع منسجم بسازید.

 بافت سبک

بافت به راحتی در فضاهای اداری قدیمی وجود دارد – فقط نیاز به تاکید به روشی مدرن دارد.  نقاط کانونی را با دیوارهای آجری، معماری در معرض دید یا ویژگی های اصلی ایجاد کنید.  آجر برجسته با طرح فرش ظریف یا فولاد اکسپوز با مبلمان چرمی.  ترکیب و برجسته کردن بافت ها روشی زیبا برای پل زدن یک محل کار قدیمی با مفاهیم جدید است.

مطلب پیشنهادی:
انتخاب میان رنگ گرم و رنگ سرد برای روشنایی آشپزخانه

رنگ را در نظر بگیرید

رنگ بسیار مهم است.  فرقی نمی‌کند روی رنگ‌های برندتان تمرکز کنید یا پالت متفاوتی در ذهن دارید، لهجه‌هایی را انتخاب کنید که الهام‌بخش هستند.  با آویزان کردن هنر قرمز بر روی یک دیوار آجری کرم، قرار دادن مبلمان آبی روی فرش بژ، یا رنگ آمیزی دیوارها به رنگ بنفش برای جبران معماری سیاه و استیل، انسجام را بیابید.  رنگ بسیاری از عناصر محل کار شما را به هم پیوند می دهد و می تواند کلیدی در تقویت مجدد آن باشد.

 پنجره درمانی را امتحان کنید

روش های پنجره به خودی خود یک عنصر طراحی عالی هستند.  آنها همچنین به عنوان یک لمس مدرن دیده می شوند.  برای افزودن ظاهر زیبای معاصر به محل کار خود، پرده یا سایه های سلولی نصب کنید.

به عنوان بخشی از یک بازسازی کامل امکانات، درمان های پنجره این توانایی را دارند که ساعت را به جلو بچرخانند.

 راحتی را در اولویت قرار دهید

فضاهای اداری قدیمی شهرت راحتی ندارند.  به طور خاص تمرکز بر راحتی در محل کار، این انگ را از بین می برد.  روی مبلمان و انواع میز اداری راحت، میزهای ارگونومیک و محیط‌های غیررسمی سرمایه‌گذاری کنید که در آن کارکنان می‌توانند استرس را از بین ببرند.  راحتی یک لمس مدرن را اضافه می کند که تعداد کمی از عناصر طراحی به تنهایی می توانند.

 آن را تمیز نگه دارید

صرف نظر از تغییراتی که ایجاد می کنید، مطمئن شوید که محل کار شما همیشه تمیز است.  مکان های کاری نامرتب یا به هم ریخته به سرعت جذابیت خود را از دست می دهند، که می تواند جو را پایین بیاورد.  اگر عناصر قدیمی‌تری در فضای شما وجود داشته باشد، به هم ریختگی ممکن است آن‌ها را بزرگ‌تر کند و منجر به احساس کلی تیرگی شود.  به خاطر داشته باشید که تمیز بودن مفهومی از “مدرن” است.

در متن بالا نکات و مواردی برای ایجاد فضایی مدرن در دفتر کار قدیمی را مطالعه کردید. در کنار بردن یک توپ ویرانگر به دفتر خود، کار زیادی نمی توانید در مورد مصالح ساختمانی و معماری انجام دهید.  برای اینکه محل کار قدیمی خود را وارد دوران مدرن کنید، باید روی عناصر طراحی تمرکز کنید که بر آنها کنترل دارید.  هنگام تلاش برای مدرن جلوه دادن یک دفتر قدیمی، نکات بالا را در نظر داشته باشید.

آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن