ایده های برتر و مدرن در طراحی آشپزخانه

ایده های برتر و مدرن در طراحی آشپزخانه

فهرست مطالب

بازسازی آشپزخانه ایده مناسبی برای اضافه کردن سبک و طرحی جذاب به یکی از پرکاربردترین و گاه مورداستفاده ترین فضاهای خانه است.  ویژگی هایی را اضافه کنید که هم زیبایی شناسی و هم عملکرد را با هم ترکیب می کنند.  جنبه های زیادی وجود دارد که باید برای بازسازی موفقیت آمیز آشپزخانه خود در نظر بگیرید. در ادامه این مقاله بهترین به روزترین ایده ها را بررسی خواهیم کرد.

ایده های برتر و مدرن در طراحی آشپزخانه

ایده های برتر و به روز طراحی آشپزخانه

پالت رنگ تیره

اگر با ایده اضافه کردن رنگ به آشپزخانه خود مخالف هستید، از هنجارهای انتخاب رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی آشپزخانه خود سرپیچی کنید و به سراغ رنگ های تیره بروید.  چه کسی می داند شما ممکن است آن را دوست داشته باشید، به خصوص اگر به دنبال نمایی مدرن باشید.

  قفسه باز آشپزخانه

قفسه های باز می توانند به شدت مد به نظر برسند و حتی ممکن است جذابیت خاصی به فضا اضافه کنند.  اگر هنوز نمی توانید این ایده را قبول کنید، ابتدا بخش های کوچکی از فضای خود را امتحان کنید و ببینید از آنجا به کجا می روید.

  سینک منحصر به فرد

آیا می‌دانستید که سینک‌هایی با تخته‌های خردکن داخلی، تخته‌های آب‌ریز یکپارچه با طراحی خاص و منحصر به فرد وجود دارند؟  همه اینها سبک های هوشمندانه، شیک، مدرن و هنری هستند که وضعیت سینک شما را ارتقا می دهند.

ایده های برتر و مدرن در طراحی آشپزخانه

سخت افزار آشپزخانه

دستگیره های کابینت و شیر آب از جمله مواردی هستند که مورداستفاده زیاد قرار می گیرند.  شیر آشپزخانه مشکی مات ممکن است با زیبایی کلی شما مطابقت داشته باشد اما آیا ارگونومیک است؟  اطمینان حاصل کنید که هم از نظر طراحی و هم از نظر عملکرد انتخاب مناسبی داشته باشید.

انتخاب کاشی منحصر به فرد و متمایز با کابینت ها

یک لایه پشتی کاشی موزاییکی بسیار خیره کننده می تواند توجه مهمانان شما را هنگامی که وارد آشپزخانه شما می شود به خود جلب کند.  این فقط یک موضوع اجرای درست و گره زدن طراحی هر گوشه و کنار است.  بسیار ضروری است که کاشی طرحی متناسب و متمایز با کابینت آشپزخانه داشته باشند.

ایده های برتر و مدرن در طراحی آشپزخانه

 جزیره آشپزخانه

برای برخی، جزیره اشپزخانه قلب واقعی یک خانه است.  این مکان به عنوان یک مکان پخت و پز و آماده سازی، یک سالن غذاخوری معمولی و فضای ذخیره سازی عمل می کند.  اکنون خانه های بیشتری در حال بررسی ایده اضافه کردن بیش از یک جزیره هستند.

 اضافه نمودن هود در محدوده

هودهای محدوده اغلب کمترین اولویت را در بازسازی آشپزخانه دارند.  اگر این هودها نباشند، هنگام آشپزی خانه شما پر از بو و گاز می شود.  امروزه چندین طرح و متریال هود وجود دارد که می تواند به آشپزخانه شما جذابیت بدهد.

  کابینت های چوبی

چوب بالاخره امسال راه خود را به روند طراحی آشپزخانه پیدا کرد.  استفاده از چوب برای طراحی کابینت نئو کلاسیک ، کلاسیک و …بسیار مناسب است  زیرا گرما و جذابیت را به فضایی کاربردی مانند آشپزخانه می‌افزاید.

فضای ذخیره سازی بالایی

تمام قسمت های آشپزخانه به ویژه برای فضای ذخیره سازی اهمیت دارد.  با پنهان کردن قسمت بالایی کابینت و سایر آشفتگی‌ها، فضای ذخیره سازی سازمان دهی شده ایجاد نمایید. فضای بالای کابینت اگر با سخت افزار مناسب ترکیب شود، به راحتی می توانید ظاهر مرتبی را که می خواهید به به دست آورید.

مطلب پیشنهادی:
اشتباهات رایج در نوسازی آشپزخانه

 کابینت آشپزخانه دو رنگ

آشپزخانه‌های سفید ساده متعلق به گذشته هستند.  کابینت های دو رنگ آشپزخانه در حال حاضر داغ هستند و این روند برای همیشه باقی خواهد ماند.  رنگ‌های تیره‌تر را برای برخی از کابینت‌ها و رنگ‌های روشن‌تر را برای مناطقی که دسترسی به آن آسان است، امتحان کنید.

در متن بالا ایده های برتر و جذابی که در سال های اخیر در طراحی آشپزخانه به کار گرفته می شوند را مطالعه کردید.  آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن