ایده های ایجاد فضای ذخیره سازی کارآمد در آشپزخانه

کابینت نئو کلاسیک

فهرست مطالب

شما نمی توانید فقط به فکر خرید لوازم آشپزخانه بوده و انتظار داشته باشید آشفتگی آشپزخانه شما به طرز جادویی به سمت مکانهای ذخیره سازی تعیین شده خود پیش رود.  ایده های ذخیره سازی لوازم آشپزخانه بسیار اهمیت دارد و به نظافت فضا خصوصا در آشپزخانه های کوچک کمک دو چندانی می کند.  مسلما در بسیاری از مواقع کابینت آشپزخانه دارای فضای کافی نیستند بنابراین با ما همراه باشید و از ایده های ایجاد فضای ذخیره سازی کارآمد در آشپزخانه که در ادامه بررسی می کنیم بهره بگیرید.

ایده های ایجاد فضای ذخیره سازی در آشپزخانه

استفاده از فضای خالی زیر قفسات

قفسه ها می توانند شلوغی آشپزخانه را کاهش دهند.  سبدهای مناسب زیر قفسه ممکن است در طرح ها و مواد مختلف وجود داشته باشد.  آنها فضای بیشتری برای نگهداری کاسه، حوله آشپزخانه، فنجان، لیوان و سایر ملزومات آشپزخانه فراهم می کنند.

 کشش به سقف

همه لوازم جانبی یا ابزارها با فرکانس یکسان استفاده نمی شوند.  داشتن برخی از آنها بسیار خوب است اما در واقعیت، ممکن است فقط یکبار در ماه به آنها نیاز پیدا کنید.  از فضای ذخیره سازی بالا مانند فضاهای بالای پنجره ها برای نگهداری این موارد استفاده کنید.

کابینت پنتری

برای یک آشپزخانه شلوغ، یک کابینت پنتری که در فاصله کوچک بین یخچال و دیوار شما نصب شده است می تواند معجزه کند.  با استفاده از این مورد، به سادگی لوازم ضروری خود را ذخیره سازی کنید.

ایده های ایجاد فضای ذخیره سازی کارآمد در آشپزخانه

سازمان دهندگان کشو

این بدان معنا نیست که چون کشو دارید، فقط همه چیز را آنجا رها کنید.  با استفاده از سازماندهندگان کشو آشپزخانه برای جدا کردن وسایل د بر اساس اندازه یا عملکرد، فضا را به حداکثر برسانید.

قفسه های شناور را امتحان کنید

قفسه های شناور دارای جذابیت متمایزی هستند که باعث می شود اتاق بسیار بزرگتر به نظر برسد و اجازه می دهد نور بیشتری در فضای آشپزخانه در جریان باشد.

ایده های ایجاد فضای ذخیره سازی کارآمد در آشپزخانه

ایجاد کشو در جزیره اشپزخانه

جزایر آشپزخانه فضای زیادی را اشغال می کنند، بنابراین با اضافه کردن کشو برای ذخیره سازی، کارساز خواهند بود.  در این کشوها می توانید به راحتی همه لوازم ضروری از ظروف کوچک آشپزخانه تا حتی قابلمه ها و ماهیتابه های خود را ذخیره کنید.

یک قفسه بشقاب آویزان کنید

یک قفسه بشقاب آویز که به طور ایده آل در بالای سینک ظرفشویی قرار دارد، به عنوان محل نگهداری ظروف غذاخوری عمل می کند و درعین حال فضای بیشتری در میزهای شما ایجاد می کند.  همچنین ، مواردی که اغلب استفاده می شوند، برای دسترسی آسان در زمان نیاز قرار داده می شوند.

تمیز نگه داشتن صفحات آشپزخانه

صفحات آشپزخانه همیشه قربانی سبک زندگی شلوغ امروزی هستند زیرا ما تمایل داریم همه چیز را در آنجا رها کنیم.  با پاکسازی وسایل، اطمینان حاصل کنید که همیشه فضای قابل استفاده دارید.  قفسه های خشک کن را می توان در بالای سینک آویزان کرد.  وسایل حجیم را که همیشه استفاده نمی کنید در کابینت ها ذخیره کنید.

 کشوهای یخچال را در نظر بگیرید

کشوهای کوچک یخچال فضایی برای نگهداری مواد غذایی با احتیاط هستند.  بیشتر اوقات  کشوهای یخچال فقط فضای ذخیره موارد اضافی هستند که یخچال شما را از بهم ریختگی در امان می دارد.  اما توجه داشته باشید که می توانند بسیار کار آمد تر باشند.

مطلب پیشنهادی:
نکات مهم برای راه اندازی بوتیک

در متن بالا ایده های مختلف ذخیره سوازی لوازم آشپزخانه را بررسی کردیم.  آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن