ایده های الهام بخش جزیره آشپزخانه

راهنمای انتخاب جزیره آشپزخانه مناسب

فهرست مطالب

همانطور که در مقالات قبل به آن اشاره کردیم جزیره آشپزخانه یکی از محبوب ترین روش ها در طراحی کابینت آشپزخانه است.

در این مقاله برخی از بهترین ایده ها و الهامات برای جزیره آشپزخانه شما آورده شده است.

ایده ها جذاب جزیره آشپزخانه

 مرمر و فلز را با هم مخلوط کنید

اگر می خواهید متریال را برای جزیره آشپزخانه خود با هم ترکیب کنید، یک راه جالب برای این کار استفاده از سنگ مرمر و فلز است.  هر فضایی را تازه، تمیز، زیبا و مدرن جلوه می دهد.  به عنوان یک امتیاز، هر دو ماده در برخورد با اجسام داغ کارآمد هستند.  تمیز کردن و نگهداری این مواد نیز آسان است.

جزیره آشپزخانه

 از چوب های گرم استفاده کنید

چوب های گرم بی انتها هستند و با اکثر طرح های آشپزخانه کار می کنند.  این متریال کلاسیک و سنتی نیز ظاهری گرم، دنج و جذاب را ارائه می دهد.  از این رو، آن را به یک ماده اصلی برای خانه های روستایی و خانه های مزرعه تبدیل می کند.

ایده های الهام بخش جزیره آشپزخانه

 با سطوح آینه ای تزئین کنید

استفاده از سطوح آینه ای یا بازتابنده می تواند توهم فضای بزرگتری را ایجاد کند.  نوری که در سراسر اتاق تابیده می شود، فضا را روشن می کند و عمق بیشتری می افزاید.  یک پانل براق شده از جنس استنلس استیل یا میز جزیره ای کرومی، حس مدرنی را القا می کند.  می توانید آن را با کاغذ دیواری متالیک و صندلی های چرخان ست کنید تا کل ظاهر را در کنار هم قرار دهید.

ایده های الهام بخش جزیره آشپزخانه

 کمی جذابیت روستیک اضافه کنید

یک جزیره آشپزخانه روستایی یک راه عالی برای ایجاد یک نقطه کانونی در آشپزخانه است.  شما می توانید آن را به صورت سفارشی برای مطابقت با نیازهای خود بسازید.  چند قفسه باز و سینک اضافه کنید تا حال و هوای خانه های مزرعه ایجاد کنید.

ایده های الهام بخش جزیره آشپزخانه

 پیاده سازی دو جزیره

یک جزیره دوتایی یک راه عالی برای پر کردن یک آشپزخانه بزرگ و خالی است.  همچنین فضای ذخیره سازی را دو برابر می کند و در عین حال اتاقی کاربردی تر ایجاد می کند.  این طرح برای خانواده های بزرگی که از دور هم جمع شدن در آشپزخانه لذت می برند ایده آل است.

ایده های الهام بخش جزیره آشپزخانه

 صندلی و ذخیره سازی را با هم ترکیب کنید

اگر می خواهید فضای آشپزخانه خود را به حداکثر برسانید، یک جزیره آشپزخانه را انتخاب کنید که به عنوان یک فضای اضافی برای نشیمن و فضای ذخیره سازی استفاده می شود.  این بدان معنی است که جزیره شما باید به اندازه کافی کابینت و کشو در زیر پیشخوان داشته باشد تا تمام وسایل ضروری آشپزخانه شما را در خود جای دهد.  در عین حال، اندازه جزیره شما باید بتواند چند صندلی را در خود جای دهد.

ایده های الهام بخش جزیره آشپزخانه

جزیره آشپزخانه با چراغ های آویز

اضافه کردن چراغ های آویز به عنوان وسایل روشنایی شما می تواند فضای خوبی ایجاد کند.  فقط مطمئن شوید که هنگام نصب لامپ، چراغ ها به اندازه کافی نزدیک باشند تا بدون ایجاد مانع، نور کافی را فراهم کنند.  یک جزیره آشپزخانه بزرگ در مقایسه با جزیره کوچکتر به چراغ های آویز بزرگتر و بیشتری نیاز دارد.

مطلب پیشنهادی:
تاریخچه استفاده از کابینت آشپزخانه

ایده های الهام بخش جزیره آشپزخانه

 یک جزیره آبشاری نصب کنید

جزیره آشپزخانه آبشاری برای آشپزخانه های مدرن ایده آل است.  ظاهری براق و مینیمال ایجاد می کند.

در عین حال، فضای کافی برای نگهداری لوازم آشپزخانه برای ایجاد ظاهری منظم در اختیار شما قرار می دهد.  تمیز کردن و نگهداری این نوع پیشخوان آسان تر است.

ایده های الهام بخش جزیره آشپزخانه

جزیره آشپزخانه با چهارپایه

اضافه کردن چهارپایه در جزیره آشپزخانه شما یک چیدمان غذاخوری معمولی ایجاد می کند.  اگر ترجیح می دهید از چهارپایه به عنوان لهجه استفاده کنید، قطعات خنک و منحصر به فرد مانند فلز را انتخاب کنید.  با این وجود، هنگام انتخاب صندلی برای جزیره خود، مطمئن شوید که نسبت مناسبی با ارتفاع جزیره شما دارد.

ایده های الهام بخش جزیره آشپزخانه

 جزیره را روی چرخ ها قرار دهید

یک جزیره آشپزخانه با چرخ، آن را به یک مبلمان همه کاره تبدیل می کند که می توانید عملاً در هر مکانی از آن استفاده کنید.  این یک طراحی عالی برای فضاهایی است که از پلان باز پیروی می کنند.

آنها همچنین عملکردهای متعددی دارند.  به عنوان مثال، یک جزیره کوچک آشپزخانه نیز می تواند به عنوان گاری سرو کار کند.

ایده های الهام بخش جزیره آشپزخانه

جزیره آشپزخانه مرمر

تغییر رویه میز جزیره ای می تواند جان تازه ای به جزیره ناهموار قدیمی شما بدهد.  ظاهری کاملاً جدید ایجاد می کند که ظریف و مجلل است.  اگر می خواهید طراحی خود را تغییر دهید، می توانید به راحتی جزیره خود را با یک سنگ مرمر تغییر دهید.

ایده های الهام بخش جزیره آشپزخانه

 در مورد نشستن به شکل دیگری فکر کنید

راه های مختلفی برای ایجاد علاقه بیشتر به جزیره آشپزخانه شما وجود دارد.  یکی از راه ها اضافه کردن صندلی های منحصر به فرد است.

صندلی های کافه هنوز هم یکی از محبوب ترین انواع صندلی است که معمولاً در جزایر آشپزخانه استفاده می شود.

ایده های الهام بخش جزیره آشپزخانه

جزیره آشپزخانه روستایی

از چوب و برنج برای حس روستایی استفاده کنید

برای آشپزخانه های روستایی و الهام گرفته از خانه های کشاورزی، می توانید از ترکیب چوب و مواد برنجی برای جزیره آشپزخانه خود استفاده کنید.  ترکیب این مواد یک فضای گرم، خانگی و جذاب ایجاد می کند.

ایده های الهام بخش جزیره آشپزخانه

جزیره آشپزخانه سفید

با رنگ سفید کنتراست ایجاد کنید

یک کانتر جزیره ای سفید تضاد جالبی را در مقابل دیوارها یا کابینت های تیره رنگ ایجاد می کند.  کل ظاهر یکی از راه‌های نمایش یک بیانیه جسورانه است.  می توانید با ترکیب بافت های مختلف رنگ سفید درام بیشتری بسازید.

ایده های الهام بخش جزیره آشپزخانه

در متن بالا ایده های جذاب و الهام بخش جزیره آشپزخانه را مطالعه کردید و عکس های متنوعی از آنها را مشاهده کردید. آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن