نکات کابردی برای بزرگتر نشان دادن دفترکار منزل

نکات کابردی برای بزرگتر نشان دادن دفترکار منزل

فهرست مطالب

کار کردن از خانه برای همه یک راه حل نیست.  بسیاری از ما فضای محدود و فضاهای مشترک داریم یا با خانواده خود زندگی می کنیم.  انعطاف پذیری و فضای زیادی برای راه اندازی یک دفتر کار خانگی با تمام ابزارهای مورد نیاز شما وجود ندارد.  بنابراین چگونه می توانید دفتر خانه کوچک خود را بزرگتر نشان دهید؟  ما بینش ها و ابزارهای مفیدی را برای شما جمع آوری کرده ایم.

افزایش بهره‌وری، عدم رفت‌وآمد و انعطاف‌پذیری کار کردن از خانه در پی همه‌گیری کرونا، مزایای خود را دارد.  اما چالش های خود را نیز به همراه دارد، به خصوص برای کسانی که در خانه ها یا آپارتمان های کوچکتر زندگی می کنند، یا برای کسانی که فضای اداری ندارند.  اگر از کار کردن در خانه استرس دارید، یکی از این نکات را برای احیای فضای خود و بزرگ‌تر کردن آن امتحان کنید.

نکات کاربردی و مفید برای بزرگتر نشان دادن دفتر کار منزل

دیوارهای خود را با رنگ های روشن رنگ آمیزی کنید

این یک واقعیت شناخته شده است که رنگ‌های روشن‌تر باعث بزرگ‌تر شدن اتاق می‌شوند در حالی که رنگ‌های تیره‌تر باعث کوچک‌تر شدن اتاق می‌شوند.  دیوارهای روشن انعکاس بیشتری دارند، که باعث می شود دفتر شما بازتر احساس شود.  این کمک می کند تا از اثر ایجاد شده توسط نور طبیعی استفاده کنید.  از طرف دیگر رنگ‌های تیره‌تر نور را جذب می‌کنند و اتاق را کوچک‌تر می‌کنند.

برای جلوه بهینه، دفتر خانه خود را با رنگ های ملایم سفید، آبی یا سبز رنگ آمیزی کنید.  همچنین به خاطر داشته باشید که اتاق‌های روشن‌تر بزرگ‌تر به نظر می‌رسند و جذاب‌تر هستند.  بنابراین، قالب‌های دیواری خود را با رنگ روشن‌تری نسبت به دیوارهای خود رنگ کنید.  این کار باعث می شود که دیوارهای شما دورتر به نظر برسند و دفتر خانه شما بزرگتر به نظر برسد.

نکات کابردی برای بزرگتر نشان دادن دفترکار منزل

  نورپردازی در باز کردن یک دفتر بسیار مهم است

اجازه دادن به نور طبیعی در دفتر شما فضای داخلی را بازتر می کند و آن را بزرگتر نشان می دهد.  با این حال، اگر نور طبیعی کافی ندارید، نگران نباشید زیرا می توانید با استفاده از وسایل روشنایی، مانند لامپ های سقفی یا لامپ های رومیزی، جلوه های خلاقانه ای را اضافه کنید.

با این حال، اگر به نور طبیعی دسترسی دارید، وارد کردن آن به دفتر خانه خود از طریق پنجره‌های بزرگ می‌تواند فوراً دکوراسیون اداری شما را با فضای باز مرتبط کند و فضای شما بزرگ‌تر به نظر برسد.

برای اینکه نور بیشتری به دفترتان وارد شود، از پوشش های شفاف پنجره ها استفاده کنید، یا می توانید پرده ها را به طور کامل عقب بکشید.  اما اگر از منظره خود خوشتان نمی آید، گیاهان یا گل ها را در نزدیکی پنجره ها قرار دهید و از لامپ های رومیزی برای روشن کردن فضای کاری خود استفاده کنید.

نکات کابردی برای بزرگتر نشان دادن دفترکار منزل

 آینه هایی که به خوبی قرار گرفته اند می توانند فضای شما را بزرگتر نشان دهند

آینه ها می توانند معجزه کنند و دفتر کوچک شما را بزرگتر نشان دهند!  با استفاده از یک نقطه کانونی، آینه های خود را به سمت آن زاویه دهید تا توهم عمق داشته باشید.  همچنین، آینه ها هم نور مصنوعی و هم نور طبیعی را منعکس می کنند و باعث می شوند دفتر خانه شما در طول روز و شب روشن تر شود.  به علاوه، آنها نور را به اعماق اتاق می تابانند و آن را بزرگتر نشان می دهند.

مطلب پیشنهادی:
بهترین گزینه ها برای کفپوش آشپزخانه

آینه ها موثرتر هستند، به خصوص زمانی که در نزدیکی پنجره قرار می گیرند زیرا بیرون را منعکس می کنند.  همچنین وجود آینه روی دیوارها و میزهای شیشه ای باعث می شود اتاق شما بازتر شود.  می توانید از درهای کابینت آینه ای استفاده کنید تا فضای خود را بزرگتر نشان دهید.

نکات کابردی برای بزرگتر نشان دادن دفترکار منزل

 

در چیدمان مبلمان خود تجدید نظر کنید

همانطور که می دانید، گاهی اوقات مبلمان می تواند فضای زیادی را اشغال کند.  می توانید با استفاده از مبلمان چند منظوره مانند کابینت های اداری که می توانید به عنوان میز قهوه خوری از آن ها استفاده کنید یا میز اداری ایستاده که به عنوان یک ایستگاه کاری نشسته یا ایستاده عمل می کند، از این امر جلوگیری کنید.

قرار دادن قفسات بزرگتر روی دیوار می تواند به شما کمک کند فضای باز را به حداکثر برسانید.  مبلمان خود را متناسب با اندازه دفتر کار خود در نظر بگیرید و از مسدود شدن مسیرها جلوگیری کنید.  همچنین، از مسدود کردن دید به دفتر خود با مبلمان یا لوازم جانبی خودداری کنید زیرا این امر می‌تواند دفتر شما را تنگ به نظر برساند.  جابجایی مبلمان به بیرون و دور از مسیرها، فضا را باز می کند و فضای شما را بزرگتر نشان می دهد.

هنگام انتخاب مبلمان و میز اداری خود، مطمئن شوید که برخی از آنها همرنگ دیوارهای شما هستند.  از آنجا که حتی مبلمان بزرگتر، مانند صندوقچه و کابینت، می تواند با سبک شما ترکیب شود و دفتر شما را گسترش دهد.

در هر اتاق، طولانی ترین خط مورب است.  بنابراین، قرار دادن مبلمان در یک زاویه، چشم را به طولانی ترین فاصله می رساند تا کوتاه ترین فاصله.  استفاده از میزهای شیشه ای می تواند به شما در حفظ ظاهر فضای بزرگتر کمک کند.

نکات کابردی برای بزرگتر نشان دادن دفترکار منزل

بهم ریختگی را محدود کنید

داشتن چیزهای زیاد باعث می شود که یک دفتر احساس تنگی کند.  با این حال، چیدمان منظم و دور از چشم قرار دادن وسایلتان باعث می‌شود دفترتان مرتب و باز باشد.  بنابراین، یک دفتر درهم و برهم برابر است با یک دفتر کوچکتر.

از قرار دادن تصاویر زیاد روی دیوار خودداری کنید.  در واقع، یک عکس بزرگ بهتر از یک گروه عکس کوچک بهتر کار می کند.

بنابراین، هنگام تزئین دفتر خود، یک نقطه کانونی ایجاد کنید – یک منطقه یا ویژگی که چشم را به خود جلب می کند.  مطمئن شوید که نقطه کانونی ستاره دفتر شما باشد.  مبلمان خود را طوری بچینید که توجه به آن قسمت جلب شود و دکوراسیون بقیه اتاق را به حداقل برسانید.

نکات کابردی برای بزرگتر نشان دادن دفترکار منزل

از فضای عمودی برای ذخیره سازی استفاده کنید

هنگام خرید انبار و کابینت، به صورت عمودی فکر کنید.  در صورت امکان تا سقف.  فضای ذخیره سازی اداری که تا سقف گسترش می یابد نه تنها دفتر شما را مرتب نگه می دارد، بلکه آن را نیز تمیز نگه می دارد زیرا اسناد و سایر مواد اداری بیشتری را در خود جای می دهد.

کابل های خود را سازماندهی کنید

با سازماندهی کابل های خود یا حتی بهتر از آن، انتخاب راه حل های بی سیم در صورت امکان، دفتر شما مرتب تر و منظم تر به نظر می رسد.  همچنین، بزرگتر به نظر می رسد.

مطلب پیشنهادی:
ایده های ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه روستیک

این به این دلیل است که قرار دادن کابل‌ها در اطراف، احساس گرفتگی ایجاد می‌کند.  کابل‌های نامناسب یک مشکل ایمنی جدی هستند.

نکات کابردی برای بزرگتر نشان دادن دفترکار منزل

در متن بالا نکات کابردی برای بزرگتر نشان دادن دفترکار منزل را مطالعه کردید. مهم نیست که دفتر شما چقدر کوچک است، چند تغییر می تواند آن را بزرگتر کرده و احساس بازتری داشته باشد.  از تکنیک های رنگ، ذخیره سازی عمودی، چیدمان مبلمان گرفته تا روشنایی هوشمند.  این تغییرات جزئی می تواند باعث شود که دفتر خانه کوچک شما بزرگتر از آنچه هست احساس شود.  اگر بیشتر وقت خود را در همان چهار دیوار می گذرانید، ارزش این همه تلاش را دارد تا بفهمید چگونه یک فضای کاری راحت ایجاد کنید که در نهایت بهره وری شما را بهبود می بخشد.

آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن