نکات مهم در انتخاب میز پذیرش

میز پذیرش

فهرست مطالب

فضای پذیرش یکی از مهم ترین بخش های دفتر و  دکوراسیون اداری شما است.  این فضا می تواند پیام مهمی در مورد شرکت شما ارسال کند زیرا طراحی نشان دهنده هویت و برند تجاری شما است.

بنابراین، باید با توجه به تک تک عناصر، از طراحی مدرن و راحت آن اطمینان حاصل کنید.  از معرفی میز پذیرش مناسب گرفته تا مشاوره با یک شرکت مبلمان تجاری مورد اعتماد ، مراحل متعددی برای طراحی یک پذیرش خیره کننده وجود دارد.

در مورد عناصر خاص یک بخش پذیرش، میز پذیرش شاید مهمترین آنها باشد.  میز نقطه کانونی این فضای خاص است که هم نقش زیبایی شناختی و هم عملکردی ایفا می کند.  بنابراین، ضروری است که یک میز پذیرش با اندازه مناسب انتخاب کنید و چند فاکتور مهم دیگر را در نظر بگیرید. در ادامه نکات مهم در انتخاب میز پذیرش را مورد بررسی قرار می دهیم.

میز پذیرش

 عمق مناسب میز پذیرش

هنگام خرید میز پذیرش، مهم است که راه حلی با اندازه مناسب انتخاب کنید.  این شامل در نظر گرفتن ارتفاع و عمق آن نیز می شود.  با این حال، ذکر این نکته ضروری است که این امر تا حد زیادی به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله:

 اندازه منطقه

اگر منطقه شما کاملاً جادار است، می‌توانید یک میز پذیرش بزرگ با فضای کافی هم برای امور تجاری و هم برای دکوراسیون معرفی کنید.  با این حال اگر فضا محدود است، باید یک میز کوچکتر انتخاب کنید. به این معنی که عمق آن و سایر اندازه گیری ها تحت تأثیر قرار می گیرد.

 سبک میز

این عامل ملاحظات بیشتری را به همراه دارد.  به عنوان مثال، آیا می‌خواهید این میز اداری به‌گونه‌ای باشد که مشتریان شما در سطح چشم به چشم مسئول پذیرش باشند؟  یا میز پذیرش با قد مخالف را ترجیح می دهید؟  آیا می خواهید چندین قسمت را در طراحی میز پذیرش خود بگنجانید؟

همه اینها سوالات مهمی هستند که باید در نظر گرفته شوند، اما یکی از رایج ترین راه حل ها، میز پذیرش است که از 30 اینچ(76 سانتی متر) تا 42 اینچ(107سانتی متر) ارتفاع و حدود 14 اینچ ( 36سانتی متر) عمق دارد.  البته، همیشه می‌توانید این موضوع را با طراح داخلی آموزش دیده یا مشاور و تامین‌کننده طراحی دفتر کار که می‌تواند به شما توصیه‌های ارزشمندی در مورد طراحی جذاب و کاربردی بدهد، در میان بگذارید.

 طول میز پذیرش چقدر است؟

مانند مورد قبلی، طول میز پذیرش شما به مدل، عملکرد، سبک ترجیحی و فضای موجود بستگی دارد.  به طور کلی، میزهای پذیرش از 60 اینچ(152سانتی متر) تا 72 اینچ (183سانتی متر)طول دارند و برخی از مدل ها تا 90 اینچ(229سانتی متر) نیز می رسند.

با اینکه این یک گزینه استاندارد است، مطمئنا تنها گزینه نیست.  هنگام تصمیم گیری در مورد طول و اندازه کلی میز پذیرش خود، می توانید گزینه های دیگر را نیز امتحان کنید.  به عنوان مثال، می‌توانید با یک میز L شکل که یک طرف آن بلندتر از طرف دیگر باشد، انتخاب کنید.  میزهای پذیرایی منحنی و U شکل نیز یک راه حل محبوب در بین برخی از طراحان است.

بنابراین بهترین رویکرد این است که در نظر بگیرید به چه نوع میز پذیرش نیاز دارید.  علاوه بر این، راه حل ترجیحی باید در کل محیط اداری مناسب باشد، بنابراین زمان بگذارید و در نظر بگیرید که بهترین گزینه برای دفتر شما چیست.

مطلب پیشنهادی:
چرا کابینت نئوکلاسیک جذاب است؟

 فضای پشت میز پذیرش

در نهایت باید محل قرارگیری میز پذیرش انتخابی را نیز در نظر بگیرید.  مهم است که جریان کل منطقه را مختل نکند، اما از عملکرد و راحتی پشتیبانی کند.  از آنجایی که این محل معمولاً نقطه کانونی منطقه پذیرش و یک ایستگاه استقبال است، باید به وضوح قابل مشاهده و به راحتی قابل دسترسی باشد. با این حال، آن را فقط در اتاق وسط قرار ندهید.  در عوض می‌توانید آن را به دیوار نزدیک‌تر کنید.  هنگام انجام این کار، مطمئن شوید که فضای کافی را پشت میز بگذارید، که تقریباً شعاع حدود 150سانتی متر است.  مسئول پذیرش باید فضای کافی برای چرخیدن و حرکت پشت میز داشته باشد، به خصوص اگر مقداری انبار در پشت میز باشد.

در متن بالا کات مهم در انتخاب میز پذیرش را مطالعه کردید. شما می توانید با مشاوره از متخصصان آرکا بهترین انتخاب را در خصوص میز پذیرش خود داشته یاشید.

آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن