نکات مهم در استفاده از کابینت ممبران

کابینت ممبران

فهرست مطالب

کابینت ممبران  نوعی روکش است که با فشار دادن غشاهای PVC بر روی یک سطح MDF خام یک طرفه به دست می آید.  روکش PVC می تواند بر روی مغزی ها با جنس های مختلف پیاده سازی شود.

کابینت ممبران اغلب در زمینه های معماری و دکوراسیون، به ویژه در کابینت آشپزخانه، حمام و میز تلویزیون استفاده می شود.  اخیراً، استفاده از آن در کمد دیواری  و روکش کشوها نیز رایج شده است. در این مقاله اطلاعات کلی در خصوص کابینت ممبران و نکات مهم در استفاده از کابینت ممبران را بیان می کنیم.

کابینت ممبران

 ویژگی های کابینت ممبران

یکی از مهمترین ویژگی های کابینت ممبران این است که پس از پردازش ظاهر سه بعدی پیدا می کنند.  این ویژگی، ظاهری تزئینی و شیک را در فضای استفاده شده رقم می زند.  تمیز کردن کابینت های ممبران بسیار آسان است.  فاقد باکتری و مواد مضر است.  ممبران یک انتخاب ایده آل برای استفاده در خانه و محل کار است زیرا دوام و استحکام بالایی دارد.

مزیت این روکش ها این است که به صورت تک بلوک طراحی شده اند و به صورت یک تکه فشرده شده اند.  به همین دلیل، شکستن و ترک خوردن پیش نمی آید و سالها دوام می آورند.  یکی دیگر از مزایای تک قطعه بودن این است که هیچ نواری در لبه ها وجود ندارد، آنها از نظر رنگ و یکپارچگی الگو بسیار تمیز و زیبا بنظر می رسند.  علاوه بر این، تورم ناشی از لایه برداری و رطوبت در لبه های درب وجود ندارد.  به همین دلیل، درب های ممبران مورد علاقه کاربران در کابینت آشپزخانه و حمام است.

کابینت ممبران با تنوع زیادی قابل اجرا است.  سبکها، الگوها و مدلهای مختلفی وجود دارد که با هر دکوراسیونی سازگار است.  هر الگوی دلخواه  را می توان به راحتی تولید کرد.  ترکیب رنگ کابینت ممبران نیز نامحدود بوده و می تواند در هر رنگی تولید شود. علاوه بر این، شرکت های درب کابینت ممبران گزینه های مناسب و متنوعی برای سبک دکوراسیون مورد نظر خانه شما ارائه می دهند.

دربهای کابینت ممبران می توانند براق یا مات باشند.  صاف بودن این روکش ها نیز مزیت بزرگی را ارائه می دهد.  به خصوص برای آشپزخانه و حمام.

کابینت ممبران

 آیا کابینت ممبران به مرور تغییر رنگ می دهد؟

از آنجا که کابینت ممبران با مواد PVC پوشانده شده است، که معمولاً در پنجره ها استفاده می شود؛ زرد نشده و تغییر رنگ نمی دهد.  با این حال لازم است مراقب باشید که با مواد مصنوعی و شیمیایی قوی تماس پیدا نکند.

 نکات مهم هنگام در استفاده از کابینت ممبران

این کابینت ها باید از گرمای بیش از حد و نور مستقیم خورشید محافظت شوند.  باید از بخار و رطوبت ایجاد شده در حین پخت محافظت شده و هنگام پخت غذا از هود استفاده شود.  حتی اگر کابینت های ممبران در برابر رطوبت و آب مقاوم باشند، توجه به آنها برای استفاده طولانی مدت از آنها مهم خواهد بود.  از مواد شیمیایی سخت مانند جوهر نمک، رقیق کننده و سفید کننده برای تمیز کردن استفاده نکنید.  نباید از ابزارهای برش بر روی آن استفاده کرد.

مطلب پیشنهادی:
نکات مهم در اضافه کردن کشو به میز اداری

 قیمت کابینت ممبران

قیمت کابینت ممبران بر روی m2 محاسبه می شود و با توجه به مدل، الگو و کیفیت متفاوت است. این کابینت از لحاظ قیمتی مناسب تر از بسیاری از انواع دیگر است اما نسبت به روکش لمینت و پروفیل قیمت بالاتری دارد.

در متن بالا با کابینت ممبران آشنا شده و ویژگی ها و مزایا آن را مطالعه کردید.

آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن