موارد پایه و مهم در تعویض کابینت آشپزخانه

موارد پایه و مهم در تعویض کابینت آشپزخانه

فهرست مطالب

در یک پروژه بازسازی کامل آشپزخانه، کابینت های جدید بزرگترین سرمایه گذاری شما است.  کابینت ها به راحتی می توانند چند یا چندین میلیون تومان بیشتر به کل هزینه بازسازی آشپزخانه شما اضافه کنند.  بنابراین علاوه بر کفپوش، لوازم خانگی و میز، این خریدی است که باید کاملاً درست انجام دهید.

از لحظه سفارش تا لحظه نصب آخرین کابینت، تغییر انتخاب اولیه شما به تدریج دشوارتر می شود. در این مقاله تمامی موارد پایه و مهم که لازم است در تعویض کابینت ها در هنگام بازسازی آشپزخانه در نظر بگیرید را بررسی می کنیم.

موارد مهم در تعویض کابینت ها در بازسازی آشپزخانه

 سبک خانه می تواند بر سبک کابینت تأثیر بگذارد

هنگامی که قصد خرید کابینت جدید را دارید، بهتر است از بالاترین سطح شروع کنید و به جزئیات بپردازید.  بالاترین سطح در این مورد، سبک کلی آشپزخانه یا حتی خانه خواهد بود.  جزئیات به معنای سبک درب، تزئینات، چوب و مراحل است.

وقتی نوبت به بازسازی آشپزخانه می رسد، خارج شدن از مسیر آسان است.  سبک‌های آشپزخانه مدرن و معاصر ممکن است به سبک روستیک تبدیل شوند.  یا کابینت‌های سنتی با تزیینات فراوان ممکن است نمایی امروزی و مدرن پیدا کنند.

زمانی که کابینت آشپزخانه پیاده سازی می شود، ایده ای که اکنون خوب به نظر می رسد، ممکن است کارساز نباشد.  به علاوه، خریداران بعدی خانه شما ممکن است از سبک های متضاد را نپسندند. بنابراین اجازه دهید خانه نشانه های سبکی را برای خرید کابینت آشپزخانه ارائه دهد.

 رنگ نهایی کابینت را در اولویت قرار دهید

رنگ پوشش و انتخاب چوب گاهی اوقات (و به اشتباه) به جای هم استفاده می شوند. لکه های چوب وقتی روی انواع مختلف چوب اعمال می شوند، رنگ های متفاوتی به خود می گیرند.  بنابراین، لازم است انواع چوب و لکه ها را در کنار یکدیگر بررسی کنید. رنگ کابینت جدید شما اولین چیزی است که در آشپزخانه بازسازی شده برجسته می شود.

لکه کابینت می تواند بر ظاهر کلی تأثیر بگذارد.  به عنوان مثال، حتی کابینت های از جنس چوب بلوط معمولی را می توان به ظاهری تیره و غنی مانند چوب ماهون رنگ آمیزی کرد.  رنگ‌ها با انواع چوب‌ها متفاوت رفتار می‌کنند، اما می‌توانید آن را به دست سازنده کابینت خود بسپارید.

کابینت آشپزخانه نئو کلاسیک

 انتخاب جنس کابینت

مسئله دیگری که باید در نظر بگیرید انتخاب جنس و روکش کابینت است که با توجه به بودجه خود لازم است بهترین و با کیفیت ترین مورد را انتخاب کنید.

روکش کابینت

روکش کابینت به میزان نمایان شدن قاب کابینت در خارج از منطقه درب اشاره دارد.  روکش کابینت بر ظاهر کابینت آشپزخانه شما تأثیر زیادی می گذارد و به دو دسته زیر دسته بندی می شود:

 روکش کامل

نمای کامل روکش کابینت درب آن است و قاب کابینت نشان داده نمی شود.  این یک ظاهر شیک و معاصر است که به سایر قسمت های آشپزخانه اجازه می دهد تا بدرخشند.

 پوشش جزئی

روکش جزئی کابینت برخی از قاب های کابینت را در معرض دید قرار می دهد.  اینها به ظاهری کلاسیک کمک می کنند و ظاهری عمیق تر و بافت بصری به کابینت ها می بخشند.

مطلب پیشنهادی:
نکات مهم در انتخاب کابینت آشپزخانه سیاه و سفید

نوع درب کابینت آشپزخانه

نوع درب به شکل درب کابینت اشاره دارد.

برخی از درب های کابینت رایج عبارتند از:

صفحه تخت ( کابینت های مدرن و کابینت های گلاس)

پانل برجسته ( در کابینت نئو کلاسیک و کلاسیک بیشتر دیده می شود)

چند پانل

کابینت ممبران

اگرچه درب های شیشه ای کابینت آشپزخانه از نظر فنی در دسته سبک های در قرار می گیرند، اما در این لیست از هم جدا هستند .درهای شیشه ای کابینت آشپزخانه حس بازتری به آشپزخانه شما می دهد. افزودن کابینت‌های جلوی شیشه‌ای به آشپزخانه شما ابعاد بیشتری می‌دهد.نه تنها این، بلکه می توانید برای جلوه ای مسحورکننده، نورپردازی داخلی را به کابینت هایی با درهای شیشه ای اضافه کنید.  کابینت های جلو شیشه ای آشپزخانه می توانند به شما کمک کنند تا چینی های خاص یا سایر موارد جذاب را برجسته کنید.

در متن بالا مواردی که لازم است در هنگام بازسازی آشپزخانه در نظر بگیرید را بررسی کردیم.  آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن