مشکلات رایج در انتخاب آشپزخانه سفید

مشکلات رایج در انتخاب آشپزخانه سفید

فهرست مطالب

وقتی صحبت از روند آشپزخانه تماما سفید می شود، چه چیزی را دوست ندارید؟  کابینت آشپزخانه سفید کلاسیک است و می تواند شفاف و تمیز به نظر برسد.  همچنین زیبایی‌شناسی فوق‌العاده براق، خطوط تمیز فراوان و فضایی سبک و مطبوع را ارائه می‌دهد.

با این حال، آشپزخانه کاملا سفید ممکن است دردسر هایی نیز داشته باشد.  بنابراین، اگر به دنبال چیز جالب‌تر و منحصربه‌فردتری می‌گردید، آشپزخانه کاملا سفید ممکن است برای شما مناسب نباشد.  اما اگر همچنان به این سبک علاقه دارید، به اضافه کردن رنگ از طریق لوازم جانبی  فکر کنید.

در این مقاله برخی از مشکلات رایجی که ممکن است با داشتن کابینت آشپزخانه سفید در خانه خود با آن مواجه شوید را مورد بررسی قرار می دهیم.

معایب و مشکلات آشپزخانه سفید

 کابینت های سفید آشپزخانه به راحتی کثیف می شوند

این مورد احتمالا یکی از بزرگترین مشکلاتی است که می توانید با آن روبرو شوید.  کابینت سفید مانند داشتن یک ماشین سفید رنگ در شهر است. از آنجایی که رنگ سفید لکه ها را پنهان نمی کند،  به راحتی کثیف به نظر می رسد و نسبت به رنگ های دیگر نیاز به نگهداری بیشتری دارد.

آنها فرسودگی و پارگی را نشان می دهند

سفید یک رنگ بی ادعا است که هر فرورفتگی، زنگ زدگی و خراش را نشان می دهد.  از آنجایی که دیدن کثیفی روی سفید بسیار آسان است، هنگامی که کابینت ها به مرور زمان از بین می روند، بسیار قابل مشاهده است.  با بالا رفتن سن خانه، کابینت های شما به دلیل استفاده مداوم دچار فرسودگی می شوند.

شما می‌توانید از مواد چوبی ارزان‌تر با لکه‌های تیره‌تر روی آن استفاده کنید.  با این حال، کابینت‌های سفید توجه را به عیوب جلب می‌کنند و هر گونه بی‌نظمی و ناهماهنگی دانه‌های چوب را برجسته می‌کنند.

آشپزخانه سفید ممکن است سرد بنظر برسد

آشپزخانه های سفید تمام توجه را به کابینت ها معطوف می کنند.  این یک ظاهر بسیار تمیز و مدرن است که می تواند زیبا باشد، اما ممکن است به سلیقه شما نباشد.  برخی از افراد می خواهند آشپزخانه آنها لمس و احساس گرمی داشته باشد، به این معنی که رنگ بندی متفاوتی را انتخاب می کنند.

آشپزخانه ای که عمدتاً سفید رنگ است می تواند شما را به یاد کلینیک استریل یا مطب دندانپزشکی تان بیاندازد.  اگر به دنبال این هستید که آشپزخانه شما گرم و مکانی دلپذیر باشد که در آن خاطره سازی شود، پس نمی خواهید با یک آشپزخانه استریل یا غیر دعوت کننده روبرو شوید.

آشپزخانه ها کارکرد خاصی دارند، اما نه تنها برای آشپزی، بلکه برای گپ زدن، تمیز کردن و لذت بردن از همراهی یکدیگر پس از پختن غذا.

آشپزخانه باید جذاب و راحت باشد، نه بالینی یا ناخوشایند.  اگر می خواهید مقداری گرما را به آشپزخانه خود وارد کنید که ممکن است وجود نداشته باشد، دیوارها را با رنگی متفاوت از سفید رنگ کنید.

مشکلات رایج در انتخاب آشپزخانه سفید

 تمیز نگه داشتن آشپزخانه های سفید سخت است

سفید یک رنگ سخت برای تمیز نگه داشتن است.  اگر بچه‌ یا حیوانات خانگی دارید یا از خوردن با دست لذت می‌برید، ممکن است رنگی بخواهید که به راحتی کثیفی را نشان ندهد.  بله، درست است که رنگ های خاصی در حال حاضر موجود هستند که ادعا می کنند تمیز کردن آنها بسیار آسان است، اما قبل از رنگ آمیزی از آنچه می خرید مطمئن باشید.  اگر باید رنگ سفید داشته باشید، وقت خود را صرف یادگیری نحوه تمیز کردن داخل کابینت آشپزخانه برای حفظ درخشش کنید.

مطلب پیشنهادی:
ایده های محبوب کابینت آشپزخانه

 سخت است که کابینت های سفید را برای مدت طولانی تری زیبا نگه دارید

به سختی می توان کابینت های سفید را در خانه ای با کودکان، حیوانات خانگی و اعضای خانواده شلوغ زیبا نگه داشت.  با کابینت های چوبی معمولی، کثیفی را از بین می برید و در مسیر شاد خود حرکت می کنید. نظافت دائمی کابینت سفید که برای حفظ بهترین ظاهر آنها لازم است زمان بر است.  اگر شما صاحب این کابینت ها هستید، ممکن است ایده ای داشته باشید که کابینت های آشپزخانه چقدر عمر می کنند.  اما با تمیز کردن و نگهداری منظم که کابینت های سفید به آن نیاز دارند، به ندرت به اندازه کافی دوام خواهند داشت.

 دستیابی به کابینت هایی که با طراحی داخلی خانه شما مطابقت دارند دشوار است

ممکن است فکر کنید هنگام خرید کابینت های مطابق با طراحی خانه خود دقیقاً همان چیزی را که می خواهید و نیاز دارید به دست می آورید، اما همیشه اینطور نیست.  کابینت ها ممکن است به سبک یا طرح کاملی که انتظارش را داشتید در دسترس نباشند.  ممکن است برخی از سبک ها با دکوراسیون خاص شما همخوانی نداشته باشند.  یا ممکن است انتظارات خاصی در مورد کابینت های آشپزخانه خود داشته باشید که به دلایل مختلف برآورده شدن آنها غیرواقعی است.

آشپزخانه های سفید پس از مدتی از مد می افتند

رنگ سفید در روزهای اولیه طراحی مدرن یک انتخاب رنگ واضح برای استفاده  در آشپزخانه ها بود.  فضاهای زندگی امروزی بسیار رنگارنگ تر و پویاتر از 50 سال پیش هستند، بنابراین ممکن است متوجه شوید که آشپزخانه سفید شما در مقایسه کمی قدیمی شده است.

متاسفانه گزینه های شما برای به روز رسانی آن محدود است.  رنگ آمیزی کابینت ها یا اضافه کردن پس زمینه های رنگی ممکن است به طور موقت کار کند، اما در نهایت آشپزخانه سفید شما به سرعت در حال پیر شدن است و در نهایت می خواهید سبک کابینت خود را به طور کامل تغییر دهید یا چیز جدیدی اضافه کنید تا ظاهر آنرا تغییر دهید.

 کابینت های آشپزخانه سفید دارای تنوع بسیار زیادی است که انتخاب را سخت می کند

تفاوت زیادی بین فضای خیلی تاریک و فضایی که خیلی روشن است وجود دارد، به این معنی که باید مراقب تعداد رنگ هایی که به آشپزخانه خود اضافه می کنید باشید.

کابینت هایی که سفید مرواریدی یا براق هستند مانند کابینت های گلاس  با کابینت هایی که به عنوان سفید عتیقه یا مات توصیف می شوند کاملاً متفاوت به نظر می رسند.  این امر می تواند تطبیق سایر مبلمان سفید یا رنگ دیوارهای خانه را دشوار کند.  حتی اگر در طراحی داخلی مهارت داشته باشید، نتیجه احتمالاً عجیب یا بی رنگ به نظر می رسد مگر اینکه به درستی انجام شود.

 آشپزخانه های سفید نور را منعکس می کنند

کابینت‌ها و میزهای تمام سفید به مرور زمان در معرض نور مستقیم خورشید قرار می‌گیرند و زرد می‌شوند.  اگر به درستی محافظت نشود، اثر زرد مانند می تواند در طول سال ها باعث پشیمانی شدید شود.

کابینت های روشن و سبک نور خورشید را می گیرند و منعکس می کنند و باعث می شوند آشپزخانه شما بزرگتر و بکرتر از آنچه هست به نظر برسد.  اگر آشپزخانه شما در ضلع کوچکتر است، میزهای سفید رنگ می توانند توهم متراژ مربع بیشتری را به شما بدهند.  اگر به دنبال روشی بسیار ارزان‌تر برای گسترده‌تر نشان دادن آشپزخانه خود هستید، کابینت‌های سفید را امتحان کنید.

مطلب پیشنهادی:
بهترین گزینه ها برای کفپوش آشپزخانه

آیا راهی برای جذاب کردن کابینت های تمام سفید وجود دارد؟

نکته کلیدی استفاده از رنگ های روشنی است که با آنها تضاد دارند.  پیشخوان ها و جزیره آشپزخانه سفید می توانند ظاهری تمیز به آشپزخانه ببخشند و در عین حال به عنوان کنتراست کابینت عمل کنند.  اگر باید از کابینت های سفید استفاده کنید، مطمئن شوید که با وسایل و لوازم جانبی رنگارنگ مطابقت دارند.

در متن بالا معایب استفاده از کابینت سفید آشپزخانه را مطالعه کردید. همانطور که می بینید، نگهداری کابینت آشپزخانه تمام سفید بسیار گران است.  بنابراین، اگر قصد بازسازی کابینت آشپزخانه را دارید، کابینت های تمام سفید را انتخاب نکنید.  در درازمدت به دلیل تعمیرات مداوم و دستکاری ها ضرر خواهید کرد.  انتخاب رنگ برای کابینت یکی از چندین تصمیمی است که هنگام بازسازی خود می گیرید.  همچنین یکی از مهم ترین موارد است زیرا درهای کابینت خود را چندین بار در روز باز و بسته می کنید.

آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن