لوازمی که لازم است پشت میز کار خود نگه دارید

میز مدیریت

فهرست مطالب

وسایل و لوازمی وجود دارند که لازم است پشت میز کار یا میز اداری خود داشته باشید. آنها به افزایش بهره وری شما کمک می کنند و به طور کلی میز کار شما را بسیار مناسب تر می کنند. در ادامه این مقاله ده مورد از لوازمی که لازم است پشت میز کار خود نگه دارید، را لیست کرده ایم تا بتوانید بهترین بازدهی را در کار خود داشته باشید.

میز تحریر | کد 815T

ده وسیله مهم برای نگه داری پشت میز کار

ورق های یادداشت چسب دار و دفترچه یادداشت:

شما نمی توانید همه چیز را همیشه به خاطر بسپارید. مهم نیست که چه کاری انجام می دهید، همیشه قبل از اینکه رئیس شما جلسه فوری برگزار کند یا برای رسیدن به یک به یک کار مهم تلاش کنید، به دنبال نجات دهنده لحظه آخری می گردید. چند ورق یادداشت چسب دار منظم و یک دفترچه یادداشت در دسترس داشته باشید. به یاد داشته باشید، اولین کاری که صبح باید انجام دهید این است که آن را از کشو یا کیف اداری خود بیرون بیاورید.

شارژرها و پاوربانک ها:

بیایید آن را بپذیریم، شارژرها راه نجات ما هستند. تصور کنید که تلفن همراه خود و همه ابزارهای دیگر را دارید اما بدون شارژر یا پاوربانک! دنیای ما حول این ابزارها می چرخد ​​و نگه داشتن یک شارژر ایده بدی نیست، نه؟

ضدعفونی‌کننده‌ها و دستمال کاغذی:

میکروب‌ها همه جا هستند و شما نمی‌خواهید در هر فصل سرماخوردگی قربانی آن شوید. در هر زمان که غذا می خورید یا به وقت استراحت در دفتر می روید یا اگر سرما خورده اید از آن استفاده کنید، در هر صورت، ضدعفونی کننده ها و دستمال کاغذی مفید هستند. استفاده از آنها عادت خوبی است، چه در خانه و چه در محل کار.

عکس ها:

نگاه کردن به عکس های نزدیکان و عزیزان و بازدید از مقصد رویایی خود می تواند روز شما را در هر زمانی روشن کند. بین برنامه‌های شلوغ، می‌توانید یک پرواز خیالی به سمت فضایی شادتر داشته باشید و خود را برای چالش‌ها تجدید قوا کنید.

بطری آب:

شرایطی وجود دارد که بیش از حد درگیر کار می شوید و تقریباً نیاز اولیه بدن خود را فراموش می کنید. یک بطری آب در تمام روز شما را هیدراته نگه می دارد. شما نمی خواهید فقط به این دلیل که تشنه هستید با همکار خود بدخلقی کنید.

هدفون یا هدست:

اینها ضروری هستند. ممکن است بخواهید به برخی سخنرانی ها، برخی ارائه های سمعی و بصری، بریده ای از آخرین جلسه کاری خود گوش دهید یا فقط می خواهید موسیقی مورد علاقه خود را بشنوید، هدفون به شما کمک می کند. همچنین از پرت کردن حواس همکاران خود که ممکن است درگیر کار باشند یا بخواهند روی چیز دیگری تمرکز کنند، جلوگیری می کنید. این به حفظ محیط اداری آرام و سالم کمک می کند.

تقویم:

ممکن است به دلیل عوامل مختلف یک تاریخ مهم، یک قرار ملاقات یا مهلت را از دست بدهید، اما نگه داشتن یک تقویم روی میز به شما در اولویت بندی و برنامه ریزی کمک می کند. اگرچه تقویم های دیجیتالی در دسکتاپ یا تلفن شما وجود دارد، اما نمی توانید دائماً روی آنها کلیک کنید، نگه داشتن تقویم بسیار راحت و آسان است. هیچ چیز با تقویم رنگارنگ مطابقت ندارد.

مطلب پیشنهادی:
بهترین متریال برای میز اداری

پشتیبان یا بالشتک:

نشستن برای ساعات طولانی هر روز می تواند کمر شما را تحت تاثیر قرار دهد. آن را نادیده نگیرید. نگه داشتن تکیه گاه یا بالشتک می تواند شما را از برخی مشکلات دردناک کمر نجات دهد.

 گیاه روی میز:

نگهداری از یک گیاه کوچک گلدانی نه تنها باعث می شود محل کار شما خوب به نظر برسد، بلکه محیط اطراف شما را نیز روشن می کند و اکسیژن بیشتری را به دفتر می آورد. همچنین طبیعت دلسوز شما را نشان می دهد.

آدامس جویدنی یا خوشبو کننده دهان:

اگر سیگار می کشید، به شما توصیه می کنیم که این عادت را ترک کنید، اما در عین حال، می توانید از آدامس و خوشبو کننده های دهان استفاده کنید. نه تنها برای افراد سیگاری، بلکه برای افرادی که در سالاد پیاز خام می خورند نیز مفید است. شما نمی خواهید با بوی نیکوتین یا پیاز به کابین رئیس خود یا به جلسه با مشتری بروید.

در متن بالا ده موردی که لازم است در پشت میز کار خود داشته باشید را لیست کردیم.آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن