تزئین دکور بوتیک

دکوراسیون بوتیک

فهرست مطالب

نورپردازی، تابلوها و طرز قرار دادن محصولات در دکوراسیون بوتیک نقش زیادی دارند.

به نظر می رسد که دکور یک بوتیک صرفاً شامل مانکن و چند قطعه مجموعه تشکیل شده باشد، اما در واقع نقش مهمی در بازاریابی دارد.  دکوراسیون شما باید چندین مورد را شامل شود؛  باید به مشتریان هدف شما توجه کند که وارد شوند و از کالاهای شما ایده بگیرند.  در واقع می توان با روش های ظریف و آشکار توجه آنها را جلب کرد.  دکوراسیون شما باید مشتریان را به خرید تشویق کند.  بنابراین لازم است تزئین دکور بوتیک با دقت مورد توجه قرار گیرد، زیرا حتی انتخابهای به ظاهر بی اهمیت می تواند بر تصمیم خریداران شما تأثیر بگذارد.

در ادامه این مقاله با مطالعه یکسری نکات می توانید با دید بازتری به تزئین بوتیک خود پرداخته و کسب و کار خود را رونق بخشید.

دکوراسیون بوتیک

نکات مهم در تزئین دکور بوتیک

 شناسایی مشتریان هدف

هدف جمعیتی خود را مشخص کنید.  آیا مشتریان شما مادران جوانی هستند که نواز یا فرزند خردسال دارند؟  پاسخ به انتخاب دکوراسیون شما کمک می کند.  اگر مشتریان شما مادران جوان هستند؛ رنگ های پاستلی، موسیقی ملایم، نقاشی های دیواری دستی و … آن ها را تشویق به خرید می کند.   اگر مشتریان شما بزرگسالان جوان هستند؛ موسیقی پرانرژی و سریع به احتمال زیاد برای آنها جذاب است.

در نظر گرفتن فروش

با در نظر گرفتن فروش، دکوراسیون خود را انتخاب کنید.  هدف نهایی جلب مشتریان برای خرید اجناس ترجیحاً گران قیمت شما است.  بنابراین دکوراسیون شما باید توجه را به سمت اقلام گران قیمت جلب کند.  این را می توان با قرار دادن آنها در قفسه بالای ویترین انجام داد.  با قرار دادن علائم در در تزدیکی آنها یا احاطه کردنشان با مجموعه ای چشم نواز مانند عروسک های عتیقه، پوستر یا پارچه های عجیب و غریب این امر به ظرافت صورت می گیرد. آنها را در مناطق پر رفت و آمد برای خرید آسان، مانند جلوی فروشگاه قرار دهید و غیر معمول ترین و جذاب ترین تزئینات خود را نیز در نزدیکی آن تعبیه کنید.

 ویترین بوتیک

خلاقانه ترین کارهای خود را در ویترین جلویی یا اگر ندارید، جلوی فروشگاه قرار دهید.  این نمایشگرها باید متناسب با مشتریان مورد نظر شما بوده و لبخند و حس کنجکاوی آنها را برانگیزد یا منافعی برای مشتریان به همراه داشته باشد. به عنوان مثال، اگر لباس بچه گانه می فروشید، یک عکس بزرگ از گریه کردن نوزاد را نشان دهید.  اگر لباس های شیک برای نوجوانان می فروشید، تصاویر تازه و غیر معمول را انتخاب کنید.

 تغییر فصلی دکوراسیون

هر فصل حداقل یک بار دکوراسیون را تغییر دهید، به ویژه اگر لباس های شیک می فروشید.  معرفی یک خط جدید برای  ورود لباس های پاییزی یا برخی از رویدادهای محلی، اعیاد و مناسبت ها همه دلایلی برای ایجاد دکوراسیون جدید هستند.  مدتی وقت بگذارید و ببینید صاحبان بوتیک دیگر چه کاری انجام می دهند تا بفهمید چه دکوری جذاب تر است و تعیین کنید که چگونه دکوراسیون شما می تواند از دیگران متمایز شود.

آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن