ایده های ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه روستیک

کابینت نئوکلاسیک | کد 2150K

فهرست مطالب

آشپزخانه‌های روستایی مکانی هستند که دوستان و خانواده شما مدت‌ها پس از اتمام وعده‌های غذایی مایلند در آن بمانند.

اگر قصد دارید یک آشپزخانه روستایی ایجاد کنید، رنگ های خاصی وجود دارد که باید در طراحی خود بگنجانید.  سایه های سفید، زرد، آبی روشن، قرمز و بژ همگی می توانند حال و هوای روستایی را در فضای آشپزی شما ایجاد کنند. در ادامه این مقاله ایده های ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه روستیک را بررسی میکنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

بررسی رنگ های مناسب برای کابینت آشپزخانه روستیک

رنگ سفید

شما نمی توانید با رنگ سفید در آشپزخانه اشتباه کنید، به خصوص زمانی که به دنبال یک ظاهر روستایی هستید.  با وجود تعداد زیادی رنگ سفید برای انتخاب، سخت است که بدانید از کدام یک استفاده کنید.  برای حال و هوای روستایی، به دنبال آنهایی باشید که گرما دارند و احساس سردی و تندی ندارند.  رنگ‌های سفید کرمی یا رنگ‌های بژ می‌توانند به نرم‌تر شدن فضای شما و ایجاد حس بهتر کمک کنند.

رنگ زرد

زرد رنگی است که معمولاً در آشپزخانه ها استفاده می شود، اما برای فضای روستایی، سایه های روشن زرد را می خواهید.  این رنگ‌های آرام‌بخش و آرام، شبیه تکه‌های تازه کره هستند و رگه‌هایی از کرم در آن‌ها وجود دارد.  زردهای روشن را روی کابینت یا دیوار خود امتحان کنید و آنها را با آبی روشن ترکیب کنید تا تم رنگی را واقعاً زیباتر کنید.

رنگ آبی روشن

رنگ‌های آبی روشن به دلیل اثر آرام‌بخشی که دارند انتخاب فوق‌العاده‌ای در آشپزخانه‌ها هستند، اما به‌ویژه در آشپزخانه‌های روستایی و کابینت نئوکلاسیک به خوبی کار می‌کنند.  آبی پودری یا خاکستری را انتخاب کنید و آنها را با لهجه های زرد یا سفید ترکیب کنید تا جلوه ای گرم و آرام داشته باشید.  آبی های متوسط ​​و تیره نیز می توانند موثر باشند، اما مطمئن شوید که اتاق را تا حد امکان روشن و تازه نگه دارید.  رنگ آبی آسمانی نیز در آشپزخانه های روستایی زیبا به نظر می رسد و می توان آن را با چوب های پریشان و سفید و زرد کرمی جفت کرد، در حالی که سایه های تیره تر مانند سرمه ای در فضاهای مدرن تر بهتر است.

رنگ قرمز

قرمز رنگی است که اغلب هنگام فکر کردن به آشپزخانه به ذهن خطور می کند و در آشپزخانه های روستایی نیز به خوبی کار می کند.  به جای استفاده از رنگ قرمز روشن و پررنگ، به دنبال قرمزی بی صدا باشید.  قرمزهایی را انتخاب کنید که شبیه آجر هستند یا ظاهری شسته‌تر دارند. رنگ قرمز روی کابینت، صندلی، میز و سایر قسمت های آشپزخانه عالی به نظر می رسد. این رنگ را با کابینت‌های سفید و سایر پالت های رنگی ترکیب کنید.

رنگ سبز

سبز نعنایی یا سایر سایه های سبز رنگ پاستلی نیز در آشپزخانه روستایی معنا پیدا می کند.  این سایه‌های تسکین‌دهنده را با کابینت‌ها و میزهای سبک ست کنید تا حالتی آرام بخش داشته باشید.  آووکادو یا سبز خزه‌ای نیز در آشپزخانه‌های روستایی زیبا بنظر می رسند و می‌توانند ظاهری شیک و مرغوب را در کنار چوب‌های آسیب‌دیده و پوشش‌های کاشی‌شده ایجاد کنند.

مطلب پیشنهادی:
روش های زیبایی شناختی برای بهبود فضای اداری

رنگ خنثی

اگر رنگ خنثی با کمی عمق بیشتر را ترجیح می دهید، از رنگ قهوه ای جو دوسر یا گندمی استفاده کنید.  این سایه های بژ به خوبی سفید نیست، اما به خوبی با زرد، آبی، قرمز و سبز جفت می شود.

در متن بالا انواع ترکیب رنگ های خاص که در آشپزخانه روستیک کاربردی هستند را بررسی کردیم. آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن