انتخاب رنگ همیشه مد برای کابینت آشپزخانه

انتخاب رنگ همیشه مد برای کابینت آشپزخانه

هنگام انتخاب کابینت آشپزخانه برای خانه خود، یکی از بزرگترین تصمیمات مربوط به رنگ است.  مسلما هیچ‌کس نمی‌خواهد پول خود را برای کابینت هایی که ظرف مدت چند ماه از مد می افتند، هدر دهد.  وقتی کابینت آشپزخانه می‌خرید، سرمایه‌گذاری می‌کنید، سرمایه‌ای که بر خانه و سلیقه شما منعکس می‌شود.  در حالی که مدها و استایل‌ها تقریباً هر ماه تغییر می‌کنند، چند ترکیب رنگی وجود دارند که مطمئناً در طول زمان از مد نمی افتند.  برای انتخاب رنگ هایی که باعث می شود کابینت آشپزخانه شما برای سال های آینده شیک بمانند، ادامه مقاله را مطالعه کنید.

 شیفته ترندها نشوید!

برای مثال رنگ  رزگلد ممکن است در حال حاضر رایج باشد، اما به محض اینکه این روند از بین رفت، آیا واقعاً می خواهید کابینت های آشپزخانه به آن رنگ باقی بمانند؟  یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که صاحبان خانه مرتکب می‌شوند و در نهایت پشیمان می‌شوند این است که روی کابینت‌های آشپزخانه به رنگ‌هایی که در زمان خرید شیک هستند، پول خرج می‌کنند.

مانند مد، طراحی داخلی نیز قوانین دیرینه ای دارد که می توانید از آنها برای اطمینان از ماندگاری کابینت های آشپزخانه تان استفاده کنید.

بسیاری از صاحبان خانه‌ها از تمام ترفندهای بازاریابی که برای فروش کابینت‌ها در رنگ‌های خاص استفاده می‌شود، بی‌خبر هستند.  اکثرا رنگی که کمترین فروش را دارد رنگی است که نماینده فروش توصیه می کند.  اگر کسی مجبور است کابینت هایی با رنگ های متفاوت بخرد، لازم نیست شما باشید.

بنابراین رنگی را برای کابینت آشپزخانه خود انتخاب کنید که ماندگار باشد.  اگر رنگی را انتخاب کنید که در عرض چند ماه از بین می‌رود، هیچ کس به این موضوع اهمیت نمی‌دهد که چقدر برای آن هزینه می‌کنید، آنها فقط در مورد منسوخ بودن آن رنگ صحبت می‌کنند.

چه رنگ هایی ماندگار هستند؟

طیف خاصی از رنگ‌ها وجود دارند که هم در دنیای مد و هم در قلمرو طراحی داخلی به طور گسترده‌ای به عنوان رنگ‌های جاودانه در نظر گرفته می‌شوند.

دو رنگ بی انتها، سفید و سیاه هستند.  هیچ کس نمی تواند جذابیت کابینت های سفید روشن را که در سراسر آشپزخانه پخش می شود انکار کند، آنها کل اتاق را روشن می کنند و به آن فضایی مطبوع و با طراوت می بخشند.  به همین ترتیب، کابینت های مشکی به همان اندازه بی انتها هستند.  اگرچه آنها مدرن هستند، اما سال‌هاست که به دلایل خوبی مورد استفاده قرار می‌گیرند.  داشتن کابینت آشپزخانه مشکی مزایای دیگری نیز دارد.  به عنوان مثال، مهمانان متوجه تمام لکه‌های چربی که در طول سال‌ها ایجاد می‌شوند، نمی‌شوند، زیرا در پس زمینه تاریک با هم ترکیب می‌شوند.

هنگامی که کابینت های سفید روشن دارید، می توانید انتظار داشته باشید که نگهداری بیشتری انجام دهید زیرا هر لکه کوچکی مانند چراغ توقف برجسته می شود.

نقره ای رنگ جاودانه دیگری است که می تواند قدیمی ترین کابینت ها را از نظر ساختاری شیک نشان دهد.  اگر نقره برای سلیقه شما خیلی فلزی است، پس همیشه می توانید رنگ خاکستری را انتخاب کنید.  آشپزخانه ای که با کابینت های خاکستری تخته سنگی یا زغالی تجهیز شده باشد، با کلاس و به همان اندازه همیشه مد است.

مطلب پیشنهادی:
نکات مهم در انتخاب کابینت های گلاس آشپزخانه

رنگ های بژ و چوب نیز نسبتاً بی انتها هستند، فقط باید مراقب سایه ها باشید.  اگر خیلی روشن باشید کابینت‌هایتان می‌توانند شبیه دهه 1970 به نظر برسند، اگر خیلی تاریک شوید، می‌توانند زیبایی‌شناسی دهه 1990 را به خود بگیرند.  بهترین و شیک ترین رنگ میانی بین رنگ های بژ و چوبی، موکا یا نسکافه ای است.  شما هرگز نمی توانید با رنگ موکا اشتباه کنید، حداقل در این قرن.

هنگامی که درخشش ملایم شمع ها و وسایل روشنایی را اضافه کنید، کابینت موکای اسپرت آشپزخانه می تواند شگفت انگیزتر به نظر برسد.  تداخل بین نور و رنگ ملایم و در عین حال غنی نسکافه ای به آشپزخانه شما فضایی دلپذیر با طعمی رمانتیک و متمایز می دهد.

در متن بالا رنگ هایی که همیشه در کابینت آشپزخانه شما مد هستند را بررسی کردیم. در نهایت با داشتن کابینت های همیشگی آشپزخانه خیال شما راحت تر خواهد بود.  آنها سالها افتخار، خدمات و لذت را برای شما فراهم خواهند کرد.  هیچ کس واقعاً نمی‌خواهد کابینت‌های خود را در هر فصل تعویض کند تا با تغییرات رنگ‌ها هماهنگی داشته باشد.

آرکا کابین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی و اجرا دکوراسیون بوتیک، دکوراسیون اداری و انواع کابینت آشپزخانه می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن